سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهارتهای طراحی لازم برای یک طراح سایت حرفه ای

 

او‌لین مرحله از ساخت یک اینترنت‌وبسایت خوب پباده سازی آن میباشد. اصطلاح پباده سازی، در این زمینه، به معنای خلاقانه میباشد. اینترنت‌وب سایت‌های برتر مانند ساختمان‌ها میباشند. اولی گام ساخت‌و‌ساز یک طرح بهتر، پباده سازی برای تارنما میباشد. این مورد مانند یک طرح معماری ساختمان میباشد. طراحی سایت در مشهد در شرایطی که به هر موضوع پباده سازی مانند معماری، پباده سازی مال یا این که پباده سازی مد تصور کنید، صحیح مانند هر موضوع پباده سازی دیگر، ساخت وب سایت جایی میباشد که تلاش با زیبایی‌شناسی منطبق متعددی دارااست. در عصر کهن، ساخت یک وبسایت و تمامی‌چیز درخصوص همت آن بود. هیچ‌کس حقیقتاً به زیبایی یک وبسایت اهمیت نمی‌بخشید؛ ولی امروزه زیبایی‌شناسی نیز به‌اندازه کارایی تارنما اهمیت داراست.

 

 

مهارت‌های پباده سازی مایحتاج برای یک طراح تارنما حرفه‌ای

برای تبدیل‌شدن به یک طراح وب سایت ماهر، بایستی مهارت‌های پباده سازی خاصی را بیاموزید.

 

یادگیری اصول پباده سازی گرافیکی

این حرفه برای پباده سازی چاپ به کارگیری میشد. مراد از پباده سازی گرافیکی اشیایی مانند پوستر، کتاب و جلد گالری بود. امروزه پباده سازی گرافیکی مشتمل بر پباده سازی تولیدها دیجیتالی مانند اینترنت‌وبسایت‌ها و نرم افزار های گوشی میباشد. اصول پباده سازی گرافیک به‌اندازه پوسترها و تابلوهای تبلیغاتی در اینترنت‌تارنما‌ها نیز کاربرد داراست؛ که مشمول موضوعاتی مانند نظریه پباده سازی، تایپوگرافی، نظریه رنگ، سلسله‌مراتب بصری و موردها دیگر میباشد.

 

 

پباده سازی گرافیکی

به‌تیتر یک طراح وب سایت حرفه‌ای، می بایست اصول اصلی پباده سازی گرافیک را برای ساخت و ساز اینترنت‌وب سایت‌های دیدنی شعور فرمائید.

 

توحه به نکات تجربه‌ی کاربری در طراحی وب سایت

ما برای بشر‌ها اینترنت‌وبسایت می سازیم. بشر‌ها اهدافی را دنبال می‌نمایند، خواه برای مطالعه راجع به یک قضیه و یا این که پیشنهاد تولیدها ورزشی. در‌صورتی‌که عموم نتوانند از اینترنت‌تارنما شما چهت نیل به هدف ها خویش به کارگیری نمایند، اینترنت‌وب سایت شما ناکامی‌خورده میباشد. در حالتی که یوزرها در طی بازدید وب سایت شما تجربه بدی دارا‌هستند، اصلی وجود ندارد که اینترنت‌وبسایت شما یک اثر هنری میباشد یا این که خیر.

 

به‌تیتر یک طراح وب سایت حرفه‌ای، بایستی اصول تجربه مخاطب را برای تولید اینترنت‌وب سایت‌های قابل‌به کار گیری شعور نمایید. این‌ها اینترنت‌تارنما‌هایی می باشند که دستیابی به هدف ها مربوطه را برای یوزرها و صاحبان مشاغل سهل وآسان می‌نمایند.