سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صفحه ها فرود کارآمد در وب سایت

 

در نصیب قبلی مقاله با یکسری ترفند UX که در ساخت صفحات فرود کارآمد در وبسایت شما امداد می نماید آشنا شدید . درین قسمت به طریق‌های بیشتری پرداخته خواهد شد .

طراحی سایت در مشهد

در نوشته ی علمی پیشین، به سه نکته در طراحی UX اشاره شد که با استفاده از آنها می‌قدرت صفحه ها فرودی با نرخ تبدیل بالا ساخت . با ادامه این نکات در قسمت دوم نوشته‌علمی یار لیداوب باشید .

 

ساخت وب سایت در مشهد

 

4 . 

استعمال از آرایش های غیر معمول برای این که ورقه فرود موفقی داشته باشید، بایستی آن را از سایر اینترنت‌ وبسایت‌ها متمایز کنید . طریق‌های مختلفی چهت نیل به‌این انگیزه موجود هست- به کارگیری از آرایش و پیرایش‌های غیر معمول یکی از شایسته ترین شیوه‌ها میباشد . از آنجایی که ظهور کادر ورک‌های فرانت اند مانند bootstrap، آرایش و پیرایش‌های باکس استایل (bo-style) در هر جایی در وب قابل مشاهده میباشد . بدین ترتیب، ارائه اطلاعات در پیرایش غیرمعمول می تواند بازدیدکننده را به متاع شما علاقمندتر نماید .

 

صفحه فرود اینترنت تارنما تاکسی شغل یابی Ascend Indiana از این راه به کار گیری نموده است . آنها محتوای متنی خود را دور و اطراف ورژن والا لوگوی خویش قرار داده‌اند که حاوی دو عکس مربوط به کار تاکسی آنان میباشد، یکی‌از آنها فردی خندان که در ادامه کار میشود و یک چشم انداز از ایندیانا می باشد . آنان راهی بهتر از این برای جلب حیث مخاطبان هدف خویش بعد از ورود به ورقه فرود پیدا نمی‌کردند .

 

 

 

 

 

5 . 

استفاده از لوگوی برندهای دارای اسم و رسم لوگوی برندهای پر اسم و رسم برای بازدیدکنندگانی که ناخودآگاه کاغذ را کپی می‌نمایند تا شواهد کافی پیدا کنند و مطمئن شوند، کالا به وسیله کمپانی قابل اعتمادی ایجاد شده است، عملکرد دارد . فقط به لوگوی مشتریان و شرکای کاری تاءمل نکنید . در صورتی‌که مال یا این که کمپانی شما در نشریه معتبری معرفی گردیده می باشد بی تردید آن را در ورقه فرود خود قرار دهید، یا این که در حالتی‌که محصول شما به افزایش یا کامل شدن یک جنس از برند دارای اسم و رسم امداد می‌کند نمی‌توانید لوگوی آن را در کاغذ فرود خویش بیش تر نمایید .

 

برگه فرود Platforma Web Wireframe Kit به صورت ماهرانه‌ای از لوگوی شرکت‌های دیگر برای جلب اعتماد بازدیدکننده‌های خود به کار گیری کرده میباشد . آنان صحیح در پایین تصویر کالا، لوگوی ابزارهایی که در کیت خویش به کارگیری کرده‌اند را قرار داده‌اند . کلیه برندها برای مخاطبان شناخته گردیده‌ میباشند، مثل Sketch Photoshop یا Adobe Illustrator . آن ها مدام از لوگوها در زیر ورقه نیز استفاده مینمایند، مثلا، آنان چکیده تاثیرگذار به اسم «used by» هم دارند .

 

برگه 

فرود 

6 . 

استفاده از گرافیک خاص و منحصر به شخص طرح‌های گرافیکی منحصر به فرد به شخص هم مثل پیرایش‌های غیر معمول فعالیت می کنند . انگیزه از به کار گیری از آن ها متمایز کردن صفحه فرود و تاثیرگذاری طولانی زمان بر بازدیدکننده میباشد . در‌حالتی که شما اکثر اوقات در حال وبگردی باشید شاید طریق‌های متفاوتی که طراح‌ها برای ساخت طرح‌های خاص استعمال می‌نمایند را مشاهده کرده‌اید . عکس نقاشی شده متاع، مجموعه آیکون‌های مختص، کاراکترهای خاص که یوزرها یا سازندگان متاع را نشان می دهد یا این که چه بسا کمیک استریپ‌ها که تاثیر بسزایی بر تماشاچی دارا هستند .

 

برگه فرود نرم افزار پیگیری ترقی تیمی I Done This دربرگیرنده یکی‌از بهترین گرافیک‌هایی می باشد که تا به در حال حاضر چشم‌ام . آنان از روش پباده سازی «یک آیکون یک خصوصیت» به کارگیری کرده‌اند و کاراکترهای نگارگری گردیده حیوانات هم این پباده سازی‌ها را دوچندان مختص کرده میباشد . حیوانات در وضعیت‌هایی کشیده گردیده‌اند که دارای ربط با خصوصیت‌های اپلیکیشن میباشد . مثلا، خروس آپ تو دیت‌های شرایط روزانه را ارائه می دهد، اسب ورقه ها را با سم خود کلیدی میزند و غیره .