سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یازده عامل در پاسخ یک سوال؛ چرا بایستی وب وبسایت داشته باشیم؟

 

یازده 

 

استدلال در جواب یک سوال؛ چرا باید اینترنت تارنما داشته باشیم؟ در متن های گذشته به‌این آیتم پرداختیم که وب وبسایت چه می باشد و اشکال آن را بر شمردیم . حالا تحت عنوان صاحب یک کسب وکار شاید برای شما هم این سوال اتفاق افتاده باشد که چرا باید اینترنت سایت داشته باشم .در متن ذیل برخی از دلایلی که احتمالاً قادر است شما‌را قانع نماید تا به فکر ساختن ویترین کسب و عمل خود در فضای مجازی بیفتید را فهرست نموده ایم . 

 

 

 

1- 

 

وب وبسایت در نقش بروشور و کاتالوگ آنلاین کاتالوگ و بروشور کسب و کار شما در 24 ساعت قابلیت و امکان ارائه شدن به مشتریان را خواهد داشت . این را مقایسه نمائید با مخارج گزافی که تا به امروز برای تنظیم و توزیع بروشورهای کاغذی انجام داده اید تا به قیمت وب وب سایت طولانی تر پی ببرید . 

 

 

 

2- 

 

نمایش رشته ای بودن و ارزش کسب و عمل در حالتی‌که شما اینترنت سایت داشته باشید میتوانید از پست الکرونیکی اینترنت سایت خویش (مانند sales@etemadweb .com) برای ارائه به مشتریان استعمال کنید که فیس زیاد ماهر تری دارااست نسبت بدین که در ارتباطات خویش از نشانی اینترنتی های فردی نظیر سرویس های جی میل و یاهو استعمال نمائید . ضمن این که وجود وب وب سایت قادر است این پیام را به ذهن مخاطبان مخابره نماید که‌این کسب و کار تولید کننده ارزشی میباشد که حاضر میباشد با صرف هزینه، آن را در اینترنت سایت خویش معرفی و تبلیغ نماید . 

 

طراحی وب در مشهد

 

 

 

3- 

 

در معرض روئت کرد مشتریان بیشتری قرار بگیرید طبق آمارها هر روز حدود بیشتراز 2?5 میلیارد نفر از اینترنت به کارگیری می کنند و در حالتی‌که شما در‌این فضای آنلاین حضور نداشته باشید عملاً قابلیت و امکان به کارگیری از مجال چشم شدن در اینترنت را از دست خواهید داد . 

 

 

 

4- 

 

مجال اثرگذاری روی مشتریان بالقوه با حضور در فضای آنلاین شما این زمان فوق العاده را خواهید داشت که مشتریان خود را با ارائه و معرفی موءثر خدمات و تولیدات خویش جذب کنید . 

 

طراحی سایت در مشهد

 

5- 

 

اینترنت سایت در نقش واحد خدمات مشتریان 24 ساعته هنگامی شما محتوای متناسب با نیاز یوزرها وب وب سایت خود را تهیه و منتشر می نمائید دیگر حتمی نمی باشد تا آنها برای پرسیدن سوال های خویش به محل شما مراجعه حضوری کنند و یا این که چه بسا تلفن همراه تلفن بزنند . 

 

 

 

6- 

 

ارائه سریع آخری محصول ها و سرویس ها به راحتی و به‌سرعت و به طور بدون‌پول میتوانید آخری تولیدها و خدمات خود را در اینترنت وبسایت ارائه نموده یا این که خدمات قبلی را آپ دیت رسانی نمائید و مشتریان خویش را از تغییرات کسب و کارتان باخبر سازید . 

 

7- 

 

تقویت بخش بازاریابی بدون شکً امروزه بخش مهمی از کار های بازاریابی به بازاریابی آنلاین اختصاص داراست . فارغ از داشتن وب سایت فرصت مغتنم استفاده از مشتریان بالقوه خود در فضای آنلاین را از دست خواهید اعطا کرد . امروزه سئو وب تارنما برای موتورهای جستتجو (بهینه سازی) برای صاحبان کسب و کارها مضاعف اهمیت دارااست به دلیل آن که میتواند مستقیماً جریان مالی مستمری را با ارتقا فروش برای آن‌ها ایجاد نماید . 

 

 

 

8- 

 

پشتیبانی 24 ساعته با روش اندازی صحیح و پرقدرت یک سیستم تیکتینگ (سیستم تثبیت درخواست های مشتریان) در اینترنت وبسایت خود مدام می‌توانید با افتخار به مشتریانتان بگویید که 24 ساعته از آنها پشتیبانی و حمایت خواهید کرد . 

 

 

 

9- 

 

مجال بلاگ نویسی و اشتراک گذاری عقاید و تجربیات فردی شما همواره می‌توانید در بخش مقاله ها یا متن های وب سایتتان عقاید و تجربیات خود را با کاربران خود در سراسر عالم به اشتراک بگذارید و با آنها در تعامل باشید . 

 

 

 

10-یک 

 

رسانه در مشت دارید وب سایت شما قادر است رسانه شما باشد . به عنوان نمونه هر گاه خبری یا این که دهانزد ای در فضای کسب و کار در رابطه شما مطرح می گردد ، یک مرجع موثق یوزرها برای مراجعه و کسب خبرها ظریف، وبسایت کسب وکار ها است . 

 

 

 

11- 

 

بخت رقابت با غول های کسب وکار ممکن میباشد شما کارکشته نباشید مانند شرکت رقیب یک آسمانخراش برای دفتر کار خویش بخرید البته با داشتن یک وب سایت فراوان جالب و با محتوای مناسب و موءثر می‌توانید در ذهن بخش اعظمی از مشتریان خویش تحت عنوان رقیبی برای بزرگان میدان کسب و فعالیت خویش همواره مورد اعتنا قرار داشته باشید .