سفارش تبلیغ
صبا ویژن

PWA یا وب اپلیکیشن های پیش رونده چه هستند

PWA چیست؟

امروزه اینترنت نرم افزار های پیش رونده PWA-Progressive Web Apps بسیار طراحی سایت در مشهد تمامی گیر گردیده اند و همیشه از آن‌ها کلام به در میان می‌آید. عامل اساسی این زمینه کاربردپذیری  (سهولت در استعمال) و تجربیات کاربری منحصر این قابل انعطاف افزارها میباشد. اینترنت نرم افزار های پیش رونده به اپ نویسیان اذن دادند تا فارغ از نیاز به قاب ورک های هیبریدی (قابل انعطاف افزارهایی که برای گویش های متفاوت امکان کد نویسی دارا هستند. در اکثر اوقات موردها مراد نرم افزار نویسی با امداد ویژوال استودیو و ساخت خروجی برای اینترنت و گوشی میباشد.) بتوانند تارنما خویش را به طور یک برنامه ذیل اینترنت برای آحاد دستگاه ها نرم افزار نویسی نمایند.

 

(Progressive Web Apps در فارسی به اینترنت نرم افزار های پیش رونده و نرم افزار‌های توسعه یافته‌ اینترنت نیز ترجمه گردیده‌است)

 

اطمینان ما بر این میباشد که قابل انعطاف افزارهای زیر اینترنت پیش رونده PWA  آتی ساخت وب سایت هستند. در‌پی نوشته‌ی علمی در تلاش هستیم تا تصویر واضحی از بعدی ای رسم کنیم که در آن قابل انعطاف افزارهای پایین اینترنت مکان اینترنت?تارنما ها را گرفته اند.