سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نظر مخاطبان و رتبه اپلیکیشن

لحاظ مخاطبان و مرتبه‌ای که آن‌ها به نرم افزار میدهند طراحی سایت در مشهد نشانه می دهد که اپلیکیشن شما چقدر برای مخاطبان پر ارزش میباشد. ترازو قیمت نرم افزار برای استفاده کننده نیز برای گوگل مداقه بالایی دارااست و جایگاه بالایی در دکان اپلیکیشن استور گوگل به دست خواهید آورد.به حافظه داشته باشید که خرید نظرها مثبت و سکو‌دهی برای نرم افزار، ابدا کمکی به نرم‌افزار شما نخواهد کرد.

یوزرها را به دانلود و نصب نرم افزار تشویق فرمایید

یکی‌از دیگر از مورد ها اصلی در بهبود درجه نرم‌افزار، تعداد دانلود  رایاپارس و نصب آن میباشد. این استدلال هم مانند فاکتور سکو‌دهی و نظردهی به نرم افزار آرم‌دهنده معیار استقبال مخاطبان از نرم افزار میباشد. به صورت کلی می قدرت اذعان کرد که درجه نرم افزار‌ها در گوگل پلی استور به استقبال مخاطبان تعلق متعددی داراست.

به کارگیری از گنجایش کانال‌های اجتماعی

یک کدام از راهکارهای ارتقاء تعداد دانلود و نصب نرم افزار، ahrefs تبلیغ آن در کانال‌های اجتماعی میباشد. شما می توانید با تبلیغ نرم افزار خویش برای عشق‌مندان آن در اینستاگرام، توییتر و غیره تعداد دانلود نرم افزار خویش را بالا ببرید.

نرم افزار خویش را به طور محلی عرضه نمائید

در حالتی که نرم افزار شما مملکت خاصی را تحت عنوان بازار غرض در لحاظ دارااست، بایستی اپلیکیشن خویش را در ورژن localized  یا این که محلی عرضه نمائید. عالی میباشد که نرم افزار شما به لهجه انگلیسی هم ارائه گردد و برای سرزمین و ناحیه مد نظرتان یک ترجمه از نرم افزار را ارائه دهید. اساساً نرم افزار‌های غیرانگلیسی حریف کمتری دارا هستند و استخراج به بازار برای آن ها بی آلایش‌خیس میباشد.

تصاویر کیفیت بالا از نرم افزار خویش ارائه دهید

تصاویر کیفیت خوب به صورت بی واسطه روی سکو نرم افزار تاثیرگذار نیستند. البته بی‌شک درج تصاویر کیفیت خوب که تلاش نرم افزار شمارا به مخاطبان آن نشانه میدهد در ارتقا تعداد دانلود و نصب نرم افزار مفید میباشد. همان گونه که می دانید ارتقاء دانلود و نصب اپلیکیشن نیز سبب ساز ارتقاء مرتبه نرم افزار میشود.

اخذ بک پیوند برای نرم افزار خویش

قواعد اخذ بک لینک و پیوند در ASO مانند بهینه سازی میباشد. شما می بایست از منابع دارای اعتبار و مرتبط برای نرم افزار خویش بک لینک و پیوند تهیه و تنظیم نمایید. تارنما‌های اسپم و مزارع پیوند برای تهیه و تنظیم بک‌پیوند عملکرد نخواهند داشت. همان گونه که میدانید گوگل اعلام نموده است که مزیت 10 لینک و پیوند دارای اعتبار از صدها پیوند نامعتبر بیشتر میباشد. پس از به آوازه وصال برنامه، وب سایت‌های گوناگون به آن بک پیوند خواهند اعطا کرد البته تا آن فرصت خودتان می بایست به‌شکل دستی برای نرم افزار خویش بک لینک و پیوند ساخت و ساز فرمایید.

ASO  چندان مشقت بار وجود ندارد و شما میتوانید با اجرا همین فرایند به آسانی به ارتقای درجه نرم افزار خویش در گوگل پلی امداد فرمائید.