سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقشه راه توسعه دهنده وب در سال 2021

آیا شما هم قصد تبدیل شدن به یک گسترش دهنده اینترنت را دارید؟ طراحی سایت در مشهد  در‌این مقاله قصد داریم نقشه رویه جامعی برای تبدیل شدن به یک بسط دهنده اینترنت را به شما ارائه دهیم.

چنانچه شما هم یک پیشرفت دهنده اینترنت میباشید یا قصد دارید تبدیل به یک پیشرفت دهنده اینترنت گردید احتمالا در‌پی یک نقشه راه و روش بی نقص برای این فعالیت میباشید. ما درین مقاله قصد داریم یک نقشه راه و روش جامع و بدون نقص برای تبدیل شدن به یک پیشرفت دهنده اینترنت و نرم‌افزار نویس را در چنگ شما در اختیار بگذاریم. فرقی نمی نماید که شما قصد تبدیل شدن به یک توسعه و گسترش دهنده بک اند، رایاپارس فرانت اند یا این که اپلیکیشن نویس DevOps را داشته باشید. در هر شکل میتوانید از این نقشه روش استعمال نمایید تا مسیر شغلی خویش را بیابید و مهارت هایی که برای کار در‌این اطراف نیاز دارید را بیاموزید. پس با ما به‌دنبال این مقاله یاور باشید.

شناخت با بسط دهنده فرانت اند

قبل از آن که بخواهیم درباره این نقشه خط مش سخن کنیم اذن دهید تا مراد خویش از هر مورد از پیشرفت دهندگان فرانت اند، بک اند و نرم‌افزار نویس DevOps را ذکر کنیم و متوجه شویم که معنی بسط دهندگی در هرمورد از این موضوعات چیست؟

یک گسترش دهنده فرانت اند هر آن چه ahrefs که یوزرها در صدر در مرورگر یا این که اپلیکیشن خویش مشاهده می نمایند را مدیر می نمایند. آن‌ها مسئول ظواهر و همین طور پیاده سازی قسمت های متفاوت تارنما می‌باشند. یک پیشرفت دهنده اینترنت فرانت اند بیشتر بر روی سمت کلاینت فرآیند گسترش دهندگی تمرکز داراست.

گسترش دهنده اینترنت فرانت اند کدها و ساخت سایت و نرم‌افزار را چک کرده و آن را انواع زدایی و دیباگ می نماید و در کنار آن دقت ویژه ای به تجارب کاربری نرم افزار دارااست. مثلا لهجه های رایج فرانت اند می شود به HTML، CSS و جاوا اسکریپت اشاره نمود.

با دقت به داده ها وب سایت PayScale میانگین دستمزد اول برای توسعه و گسترش دهنده اینترنت فرانت اند 67 هزار دلار در سال میباشد. دقت داشته باشید که‌این دستمزد فی مابین 42 تا 108 هزار دلار میباشد که مقدار ظریف آن به تجربیات، حالت و نوع صنعتی که در آن کار دارید بستگی داراست.

گسترش دهنده اینترنت بک اند که می باشد؟

بسط بک اند به نصیب سرور از روند گسترش یک تارنما یا این که نرم افزار گفته می‌گردد که شما تحت عنوان یک پیشرفت دهنده اینترنت بک اند معین میکنید که سرور دقیقا چه کاری را بایستی ایفا دهد. گسترش دهندگی بک اند در واقع به سمت سرور از یک نرم افزار اشاره دارااست بزرگترین وظیفه آن نیز برقراری رابطه فی مابین هر آنچه که در مقر داده جای‌دارد و مرورگر میباشد.

مجموعاَ این مجموعه از گسترش دهندگان اینترنت روی سه نصیب اصلی از نرم افزار تمرکز دارا‌هستند:

- سرور

- نرم افزار

- مقر داده

کدی که بوسیله پیشرفت دهنده اینترنت بک اند نوشته می‌گردد کدی میباشد که داده ها مقر داده را به مرورگر منتقل می نماید. برخی از گویش های دوست داستنی برای توسعه و گسترش بک اند مشمول گویش هایی مانند روبی، پی اچ پی، جاوا، .NET و پایتون می باشند.

براساس داده ها وب سایت PayScale میانگین دستمزد نخستین برای گسترش دهنده اینترنت بک اند به طور تقریب 70 هزار دلار در سال میباشد. این حقوق و دستمزد دربین 38 هزار تا 117 هزار دلار در سال میباشد که مقدار آن به تجربیات، حالت و صنعتی که در آن شغل دارید بستگی دارااست.