سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از دات نت برای این که پی اچ پی را فراتر از وب ببریم

از آنجایی که ابزار PeachPie پی اچ پی را به یک گویش دات نت تبدیل می نماید طراحی سایت در مشهد شما فقط محصور به ایجاد کرد نرم افزار های پایین اینترنت نخواهید بود. شما اینک می‌توانید مهارت های پی اچ پی موردنیاز خویش را خاطر بگیرید و از آن ها برای تشکیل داد کدهای دات نت جداگانه استعمال فرمائید. مثلا می‌توانید از آن‌ها در نرم افزار های کنسول به کار گیری نمائید. راه declarative programming که وابسته به گویش اپلیکیشن نویسی پی اچ پی میباشد قادر است به لبریز کردن شکافی که در بین کدنویسی سطح ذیل و نرم افزار های در مقیاس تبارک وجود دارا‌هستند یاری دهد رایا پارس و به کدهای پی اچ پی اذن می‌دهد تا تحت عنوان ماژول ها و کتابخانه های اپلیکیشن شما آیتم به کارگیری قرار گیرند.

مفاد متعددی درباره ابزار PeachPie وجود داراست. قابلیت و امکان همیاری پی اچ پی با دات نت قادر است یک غرض بسیار نفیس برای این ابزار باشد. بخش اعظمی از کدهای پی اچ پی هنوز هم در درحال حاضر به کارگیری کلان می باشند و قابلیت و امکان های متعددی که در ASP.NET وجود دارا هستند میتوانند به تقویت کدهای پی اچ پی امداد نمایند. این در حالی میباشد که همچنان بسط دهندگان دات نت میتوانند ahrefs با ایجاد کرد توابع سی شارپ و فراخوانی آن‌ها مخلوط سازی های عمیقی که در سازمان ها موردنیاز میباشد را به فرانت اند کدهای پی اچ پی بیاورند. تطبیق و سازش  بیشتر این ابزارها در لهجه نرم افزار نویسی پی اچ پی یک مسیر بسیار جالب را به گسترش دهندگان این گویش نرم افزار نویسی ارائه می‌دهد تا بتوانند گسترش ASP.NET را ایفا دهند و از سبک های ترکیبی بسیار توسعه یافته ای که درین حوزه وجود دارا‌هستند استعمال کرده و از مزایای آن برخوردار شوند.

نکات آخری درباره ابزار PeachPie

فیض آحاد مورد ها بالا این میباشد که ابزار PeachPie ابزاری میباشد که امکان های جالب پلتفرم دات نت را تماما به شما ارائه میدهد و چیزی بالاتر از گویش ها و ابزارهای خویش مایکروسافت است. این در حالی میباشد که معماران و مدیران بسط دهنده میتوانند منابع مو جود را بر روی یک پلتفرم واحد فارغ از نیاز به فراگیری های لبریز هزینه و کدهای تازه که بر پایه ی یک تجارب چند ساله در حوزه نرم افزار نویسی به گویش پی اچ پی گردآوری گردیده اند در مشت داشته باشند. این قضیه یک پیروزی برای کلیه توسعه و گسترش دهندگان به حساب می آید و میتواند مزایای متعددی را به یاور داشته باشد