سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش استفاده از صدا و انیمیشن در فریم ورک React native

استعمال از صوت و برنامه کودک در کادر ورک React native بسیار معمولی و ریلکس میباشد طراحی سایت در مشهد اما شما می بایست به طور اصولی از آنان استعمال نمایید. ما درین مقاله قصد داریم شیوه استعمال از صوت و کارتن را در قاب ورک React native آیتم پژوهش در اختیار بگذاریم و نکاتی را درباره این مورد به شما یادگرفتن دهیم.

شما با بازرسی این مقاله می‌آموزید که چه‌گونه در نرم افزار هایی که با به کار گیری از کادر ورک React native می سازید رایا پارس از صوت و برنامه کودک به کار گیری نمایید. خلال این در‌پی این مقاله اطلاعاتی درباره داده های به یادماندنی React-Native AsyncStorage را نیز به دست خواهید آورد.

افزودن صدا به نرم افزار های درست شده با قاب ورک React native

همان گونه که احتمالا می‌دانید ما یک فایل /music و یک فولدر /SFX در پروژه خویش ahrefs داریم البته تا بدین مکان فعالیت چندان از آن ها به کار گیری نکرده ایم. شما می‌توانید موسیقی های مدنظر خویش را از منابع متعدد دانلود و استحصال نمایید تا در پروژه خویش از آن ها استعمال نمایید. ما درین پروژه از API داخلی  Expo برای عمل کردن با موسیقی در کادر ورک React native استعمال خوا هیم کرد. بدین ترتیب ما فعالیت خویش را در Home/index.js برای افزودن تم منو مهم استارت خوا هیم کرد.

 

در اولی قدم می بایست Audio API را از ExpoKit ایمپورت کنیم:

 

import { Audio } from \"expo\";

پیرو بایستی music را import  کرده و آن را در componentWillMount() اعمال کنیم:

 

async componentWillMount() {

this.backgroundMusic = new Audio.Sound();

try {

await this.backgroundMusic.loadAsync(

require(\"../../assets/music/Komiku_Mushrooms.mp3\")

);

await this.backgroundMusic.setIsLoopingAsync(true);

await this.backgroundMusic.playAsync();

// Your sound is playing!

} catch (error) {

// An error occurred!

 

}

با اجرای این قطعه کد مشاهده می‌کنیم که موسیقی به صدق بار گذاری می‌شود. در پی موسیقی با به کار گیری از یک رینگ تهیه گردیده و این قطعه کد آغاز به پخش کردن آن به طور ناهمزمان می نماید.

 

در طی اجرای این پروسه درصورتی که خطایی فیس دهد آن را در قسمت مرتبط با catch مدیر خوا هیم کرد. برای این شغل شما میتوانید فقط به استفاده کننده استحضار دهید که خطایی فیس داده میباشد و عامل اشتباه را نیز برای وی اکران دهید.