سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزار Danger

Danger یک کدام از ابزارهای Node.js بسیار اثر گذار میباشد که به طور متن گشوده طراحی سایت در مشهد در چنگ شما قراردارد. به کار گیری از این ابزار سبب بی آلایش خیس شدن پژوهش درخواست های pull می گردد. به کار گیری از این ابزار سبب ساز می گردد تا شما بتوانید سیستم مدیر کد خویش را با به کارگیری از این ابزار قانونی خیس فرمایید. این ابزار با CI شما ترکیب می‌گردد و در فرایند تحقیق های شما بهبود ساخت می نماید.

مخلوط کردن این آیتم از ابزارهای Node.js با پروژه شما یک پردازش قدم به قدم میباشد رایا پارس که مستلزم ماژول Danger و ساخت یک پوشه Danger برای هر پروژه میباشد. با این درحال حاضر فعالیت شل خیس این میباشد که یک اکانت Danger ساخت و ساز نمایید( که‌این شغل در گیت هاب اجرا می‌شود) و آن‌گاه توکن های دسترسی خویش را برای پروژه های متن گشوده خویش تهیه فرمایید.

ابزار Danger( قسمت دوم)

این ابزار می‌تواند از روش NPM و یا این که Yarn نصب خواهد شد. ahrefs آن گاه که شما شما این ابزار را به CI خویش اضافه کردید شما می‌توانید:

-          قسمت های اساسی را هایلایت نمایید.

-          Sprint ها را با به کار گیری از اجرای لینک و پیوند ها بر روی ابزارهایی همانند Trello و Jira رئیس فرمائید.

-          از لیبل ها و برچسب های توصیفی به کارگیری نمایید.

-          و بخش اعظمی از شغل های دیگر

از جمله شما میتوانید یک سیستم را پیاده سازی نمایید که فرهنگ وتمدن مجموعه را تعریف‌و‌تمجید می نماید و مقررات خاصی را نیز برای رسیدگی کدها و تحقیق های PR تهیه و تنظیم می نماید. مسائل رایج میتواند با به کار گیری از متادیتا حل خواهد شد که Danger این متادیتا را به هم پا اکوسیستم افزونه گران‌قیمت آن برای شما آماده نموده است.

Snyk یکی از دیگر از ابزارهای دوستداشتنی Node.js( نصیب نخستین)

امنیت سایبری یک کدام از مهمترین نگرانی های بسط دهندگان به حساب می آید. ابزار Snyk یک کدام از دوستداشتنی ترین ابزارهای Node.js برای رفع جراحت پذیری های مرتبط با کامپوننت های متن گشوده است. در واقع آغاز عمل این ابزار تحت عنوان یک پروژه برای رفع جراحت پذیری در پروژه های Node.js بود که بعد ها برای کشف و رفع جراحت پذیری های لهجه های پایتون، جاوا، روبی و اسکالا نیز گزینه به کار گیری قرار گرفت. این ابزار روی هم رفته در چهار مرحله ایفا می گردد:

-          کشف کردن تعلق های زخم پذیری

-          رفع زخم پذیری های خاص

-          خودداری از مخاطرات امنیتی با رسیدگی های PR

-          در دست گرفتن کردن مداوم اپ ها

Snyk یک کدام از دیگر از ابزارهای دوست داستنی Node.js( قسمت دوم)

ابزار Snyk می‌تواند با پروژه شما در هر مرحله ای ترکیب گردد که‌این فرایند مشمول کدنویسی، CI/CD و گزارشات میباشند. به حیث اینجانب این ابزار برای آزمایش کردن پروژه های Node.js فوق العاده میباشد که با به کار گیری از آن شما میتوانید پکیج های NPM را در هر مرحله ای تحقیق فرمائید. خلال این شما می‌توانید تحقیق های PR را برای نرم افزار خویش در گیت هاب ایفا نمایید تا امنیت پروژه خویش را به بیشترین مقدار برسانید. یکی از دیگر از دلایلی که منجر میگردد تا Snyk یکی‌از شایسته ترین ابزارهای Node.js باشد این میباشد که‌این ابزار گروه ای از ترکیب ها را برای شما آماده می نماید که شما با استعمال از آن ها میتوانید تعلق های پروژه خویش را رسیدگی کرده و خطاها خاص را برطرف نمایید.