سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قابلیت هایی که توسط React Server Components پشتیبانی شده ولی توس

استعمال از داده هایی که فقط مبنی بر سرور می‌باشند مانند مقر اطلاعات،  طراحی سایت در مشهد خدمت های داخلی و سیستم های مرتبط با فولدر ها: به صورت خلاصه می اقتدار بیان کرد که در قاب ورک React با به کار گیری از این ابزار کامپوننت می‌تواند دسترسی جامعی به اطراف مهم که در آن جای‌دارد داشته باشد.

-          به کارگیری از hook های سرور: دسترسی به قابلیت و امکان های سمت رایا پارس سرور مانند سیستم پوشه میتواند در hook محدود گردد تا همت را از روش یک spirit یکسان و معلوم تحت عنوان hook های ساده به اشتراک بگذارد.

-          قابلیت و امکان رندر کردن بقیه کامپوننت های سمت سرور، موادتشکیل دهنده نیتیو(div، span و ...) و کامپوننت های سمت کلاینت

نکاتی درباره محدودیت های این ابزار در کادر ورک React

یک نکته بسیار اساسی که می بایست درباره این ابزار در کادر ورک React بدانید ahrefs این میباشد که React Server Components در یک درخت سلسله مراتبی از کامپوننت ها جای دارد که قادر است کامپوننت های سمت سرور و سمت کلاینت را با یکدیگر مخلوط کرده و آن‌ها‌را در درون یکدیگر قرار دهد.

ضمن این می بایست اعتنا داشته باشید که React Server Components ابدا جایگزین بقیه قسمت های اکوسیستم کادر ورک react نمیشوند. به صورت خاص React Server Components جایگزین کامپوننت های بی آلایش کلاینت نمیشوند. در قبال آن ها کامپوننت های کلاینت را به شکلی تقویت می نمایند که به شما اذن می‌دهند تا کامپوننت های سرور را نیز در شکل ضرورت وارد درخت نمائید.

یک نکته قابل توجه درباره React Server Components

دقت داشته باشید که React Server Components هنوز هم میتواند prop ها را به کامپوننت های کلاینت فرزند خویش ارسال نماید. این به آن معناست که شما می‌توانید به صورت مدبرانه ای نرم افزار خویش را به قسمت های تعاملی تقسیم بندی کرده، آنها‌را به وسیله کامپوننت های کلاینت رئیس کرده و کامپوننت های سرور را نیز به آن ها اضافه فرمایید که state شما‌را در واحد فرصت از سمت بک اند بار گذاری نمایند.