سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلاس آموزش طراحی سایت

بنابراین مالامال هویدا میباشد که اهمیت طراحی یک تارنما تا چه حد بر ترازو موفقیت یک تجارت موثر هست .بدین ترتیب برای اینکه وبسایتی داشته باشیم که مارا به موفقیت برساند ، نیازمند آشنایی با اصول طراحی وب سایت و راه‌های استاندارد طراحی خوا‌هیم بود.

یک وب سایت خوب ، وبسایتی میباشد که بضاعت و توان تعامل با استفاده کننده را به شل ترین نحوه ممکن داشته باشد .این تعامل ، در کنار زیبایی و سعی یک وبسایت می‌تواند موجب موفقیت همت وبسایت خواهد شد.

به این ترتیب آنچه در طراحی یک وبسایت التفات داراست ، طراحی ظاهر وبسایت ، طرز کارکرد وب سایت و نحوه تعامل با کاربر و محتوای داخلی آن هست .

به مراد طراحی سایت از روش ها و متدهای مختلفی می توانید بهره مند گردید که ما یحتاج میباشد تا هر کدام از این‌راه ها را متناسب به غرض خود گزینش نمایید و این امر مستلزم شناخت کامل و تمامی جانبه این راه ها می باشد .در پی به مطالعه انواع شیوه های ساخت وب سایت خوا هیم پرداخت

فراگیری تخصصی ساخت وب سایت

پیش از مطالعه شیوه های متفاوت طراحی یک تارنما ، موردنیاز است تا با مفاهیم اپ نویسی تارنما و CMS اشنا گردید .

یکی از شیوه های طراحی وب سایت ، آشنایی با لهجه های اپ نویسی زیر وبسایت می باشد که در صورت آشنایی با این زبان ها حاذق خواهید بود هر نوع وبسایتی را طراحی نموده و هیچ محدودیتی برای اجرای هیچ قسمتی از سایت نخواهید داشت .آشنایی به اصول اپ نویسی چون HTML – CSS و زبان های نرم‌افزار نویسی جاوااسکریپت / جی کوئری -PHP و لاراول به عنوان مثال مواردی هست که نیاز می‌باشد تا برای طراحی یک وبسایت با آنها آشنایی داشته باشید .اما این نحوه طراحی سایت در کنار همگی مزایایی که داراست ، نیازمند فرصت بیشتری برای یادگیری و همچنین اجرای یک پروژه به گویش PHP و یا به کارگیری از فریم ورک لاراول ، نسبت به طراحی با اشکال CMS ها هست .

از دیگر طرق ساخت سایت که در کلاس آموزش طراحی وب آکادمی رایا پارس، گزینه تدریس واقع می گردد ،طراحی سایت در مشهد  طراحی وب سایت با به کار گیری از سیستم های رئیس محتوا یا CMS ها است که از دوست داستنی ترین آن‌ها میتوان به وردپرس و جوملا اشاره نمود.در صورت به کار گیری از این راه طراحی سایت ، نیازی به کد نویسی نخواهیم داشت و تارنما در برهه زمانی زمان بسیار کوتاهتری نسبت به طریق کد نویسی ، طراحی گردد .

این نوع از تارنما ها نیز در کنار همه مزایایی که دارا هستند ، دارای معایبی چون طاقت فرسا بودن مراقبت و محافظت از وب سایت می‌باشند .زیرا در تارنما هایی که با استعمال از CMSها طراحی می گردند ، میتوان از تعداد زیادی پلاگین بر روی سایت به کار گرفت که برخا همین پلاگین ها موجب نفوذ هکرها و بد افزارها به سیستم میگردند.

و ولی قضیه بعدی که در رعایت استاندارهای ساخت سایت ملزم به رعایت آن می‌باشید و در کلاس فراگیری ساخت سایت گزینه تدریس واقع می شود ، مبحث ریسپانسیو بودن یک وبسایت است .

ریسپانسو بودن یک سایت به‌این مضمون‌ میباشد که در حالتی‌که وب سایت را در پلتفرمهای متفاوت مرور نماییم ، طراحی و چیدمان المان های متعدد ان بهم نریزد و موارد متفاوت طراحی در آن جابجا نگردد.از جمله در حالتی که وبسایت را در لپتاپ و یا تلفن همراه گوشی باز نماییم ، روش نمایش اسلایدر وبسایت مبتلا تغییر تحول نگردد و کلیهِ عکس را نمایش دهد .

بهترین کلاس ساخت سایت در تهران

همگی چیز درباره ی کلاس فراگیری ساخت وب سایت

ما در کلاس های طراحی وب ، کلیه علوم مربوط به طراحی وب سایت را بشکلی کامل و مطابق با دانش و استاندارهای روز دانا آیتم تدریس قرار داده و همه مباحث را بشکل عملی و پروژه پایه به دانشجویان خیال و خاطر خوا‌هیم بخشید.

از این رو دانشجویان ، بعد از اتمام عصر های آموزشی اماده ورود به بازار فعالیت بشکل استخدامی و یا فریلنسری خواهند بود.

علاوه بر این در شرایطی‌که فردی پس از اتمام فرصت های آموزشی نیاز به کارآموزش داشته باشد ، می تواند درخواست خود مبنی بر گرایش بر شرکت در بعد از ظهر های کارآموزی ، رایا پارس به واحد آموزش آکادمی را اعلام نموده و نسبت به شرکت در طول های کارآموزش اقدام نماید .

آکادمی رایا پارس با همکاریِ شرکتهای تبارک و مطرح ساخت سایت چون شرکت طراحی وب سایت کرگدن ، این امتیاز را برای دانشجویان خود مهیا نموده که بدون داشتن دغدغه فکری بتوانند درین گونه شرکتهای فرصت کارآموزش خود را طی نموده و با روش انجام یک پروژه طراحی سایت از صفر تا صد را بشکلی عملی و در محیطی واقعی فراگیری دیده و با همه پروسه اجرا و باگ گیری یک تارنما آشنا گردند .

بعدازظهر حضوری ساخت وب سایت

اموزشگاه کامپیوتر رایا پارس، فراگیری مجال های طراحی وب را به عنوان یکی‌از دانش های تخصصی گزینه تدریس قرار میدهد به این مضمون‌ که همه هنرجویانی که از این آکادمی فارق التحصیل میگردند ، بطور کامل و مسلط فراهم قبول هر نوع پروژه طراحی سایت خواهند بود .فقط کافی می باشد تا بشکل بی نقص نسبت به گذراندن بعدازظهر های طراحی وب اقدام نموده تا بتوانید در هر شرکتی که آیتم نظرتان بود استخدام شده و یا بشکل فریلنسری قبول پروژه نمایید .

به دنبال به مطرح شدن دانش هایی خوا هیم پرداخت که در طی فرآیند انجام یک پروژه طراحی وب سایت گزینه نیازتان میباشدahrefs  و همگی این موارد را می توانید در کلاس های طراحی وب سایت آموزشگاه پرتو تحت حیث برترین و با تجربه ترین اساتید آموزشی ، فراگیرید;

HTML / CSS

در شرایطی‌که علاقمند به ورود به دنیای نرم افزار نویسی پایین تارنما می باشید ، او‌لین گام برای استارت به یادگیری ، شرکت در کلاس های یادگرفتن HTML/CSS می‌باشد

HTMLبه عنوان بدنه و ساختار شالوده ای تارنما مطرح هست و بشکل استخوان بندی و اسکلت تارنما مورد استفاده قرار میگیرد.بدین مضمون‌ که ما با استعمال از کدهای HTML آغاز اسکلت و ساختار یک وب سایت را طراحی برنامه نموده و آن گاه با یاری CSS طرح و رنگ را بدان میافزاییم.اما این جدید استارت به کار ساخت سایت است زیرا ما با به کار گیری از HTML/CSS تنها می‌توانیم تا یک وب سایت را بشکلی ایستا طراحی نماییم و اینگونه وبسایت ها بضاعت و توان جاری ساختن هیچگونه تعاملی با مخاطب را نخواهند داشت .چنانچه بخواهید یک وبسایت را صرفا با به کارگیری از HTML/CSS طراحی کنید ، ما یحتاج میباشد بدانید که این سایت تنها جنبه معرفی داشته و فقط به عنوان وب لاگ قادر است گزینه استفاده قرار گیرد.

بوت استرپ

بوت استرپ دانشی می‌باشد که با استفاده از آن میتوان سایت را ریسپانسو نمود.بعد از یادگیری دانش HTML/CSS دفعه به فراگیری دانش بوت استرپ می‌رسد که با استفاده از آن میتوان یک سایت را واکنش گرا نمود و روش نمایش ان در پتلفرم های گوناگون چون دسکتاپ ، لپتاپ ، تبلت و تلفن همراه های گوشی را استاندارد سازی نمود.

جاوااسکریپت / جی کوئری

دانش جاوااسکریپت یکی دانش هایی می باشد که به مراد تعاملی ساختن بیشتر یک وبسایت با مخاطب ، آیتم استعمال قرار می‌گیرد .ضمن این اکثر کارتن هایی که در یک سایت پویا دیده می شود با به کارگیری از زبان برنامه نویسی جاوااسکریپت طراحی شده اند .

جی کوئری یک کدام از قاب ورک های لهجه برنامه نویسی جاوااسکریپت میباشد که به خواسته سهولت و بالا بردن سرعت پروسه ساخت سایت آیتم استفاده قرار می‌گیرد

PTP / لاراول

PHP گویش اپ نویسی طراحی وب سایت میباشد که با به کار گیری از آن میتوان تارنما را بشکلی پویا و تعاملی طراحی نمود.مجموع مواردی که در سایت با دیتابیس در تماس هست و وابسته بدان می باشد مانند فرم ثبت نام و یا دکمه های خرید و … ، با به کارگیری از لهجه اپ نویسی PHP طراحی می شوند.قاب ورک نیز یکی‌از محبوبترین کادر ورک های لهجه PHP می باشد که فرمان نرم افزار نویسی را سهولت بخشیده و پروسه به اتمام رساندن پروژه را سرعت می‌بخشد .

برای بالا بردن مهارت خود در طراحی یک تارنما ، میتوانید با شرکت در کلاس های یادگرفتن گویش نرم افزار نویسی PHP ، مهارت طراحی تارنما خود را بالا ببرید