سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت طراحی یک ورقه استارت (Home Page) بهتر در ساخت سایت

 

به برگه نخستین خانگی یک وب سایت Home Page گفته میشود.

اولین کاغذ ای که پس از وارد شدن به یک وب سایت می بینید همین برگه اصلی یا home page میباشد. این برگه باید مشمول لینک هایی باشه که شما رو به سایر نصیب های سایت راهنمایی کنه. همچنین اولین کاغذ باید یک دید کلی از وب سایت و کسب و کار یا هدف شما رو به بیننده و مخاطب ارائه بده.

ورقه اصلی شما مطلقا، مهمترین ورقه در وب سایت شماست. به این دلیل که این صفحه اولین برگه ای خواهد بود که بازدیدکنندگان از وب سایت شما با آن برخورد خواهند کرد. و اولین احساسی که نسبت به آن دارند بسیار با اهمیت می باشد.

صفحه اصلی شما تنظیم کننده صدای حصول وکار شماست. همانند اولین شم در عکس العمل با یک انسان می باشد پس به طبع باید مطمئن شوید که صفحه اصلی وب سایت شما به درستی طراحی شده و کارایی لازم را داراست.

این شیت دربرگیرنده ، خبرها اساسی ، تصاویر اولیه ، پیوندهایی به نصیب های گوناگون آن سایت و نیز پیوند‌هایی به سایت‌های دیگر و یا تبلیغات دارنده‌ی وِب سایت می‌باشد.

: آیا التفات می دهید که یک صفحه ابتدایی (Home Page) بهتر برای سایت خود داشته باشید؟ شاید نکاتی که طراحی سایت در مشهد درین نوشته‌ی علمی به آن اشاره می‌کنیم به شما در هنگام طراحی وب شما کمک کند...

آیا اهمیت می دهید که یک برگه ابتدایی (Home Page) خوب برای سایت خود داشته باشید؟ شاید نکاتی که درین نوشته‌علمی به آن اشاره میکنیم به شما در هنگام ساخت وب سایت شما کمک کند.

ورقه ابتدایی تارنما شما از التفات بالایی در طراحی سایت شامل است. وبسایت شما به فرصت 3 الی 4 ثانیه فرصت دارد تا در ذهن استفاده کننده شما قرار گیرد. او در‌این زمان کوتاه برداشتahrefs  خ ود را از سازمان شما خواهد کرد و تغییر‌و تحول این ذهنیت در بعدی بسیار دشوار خواهد بود. یک برگه ابتدایی بهتر برای وبسایت شما میتواند یک بازدید کننده را به یک مشتری مستمر برای تجارت شما تبدیل کند و یا او را برای همیشه به دور نماید.

یک ورقه وب خوب مختصات تحت را دارد:

بی آلایش و قابل دسترس: می بایست موادسازنده باطن برگه در دسترس بوده و کاربران به سادگی بتوانند مورد ها مورد نظر شما را پیدا کنند. معماری اطلاعات در یک شیت وب یکی از مهم‌ترین فاکتورها در ساخت وب سایت می‌باشد. استفاده کننده باید هر آنچه که مد لحاظ دارد را ظرف تعدادی ثانیه بیابد. کارشناسان رشته تارنما گوگل را یکی بهترین ها دراین باره میدانند.

عنوان کاغذ (Page Title): عنوان کاغذ باید گویای محصولات، عمل ها و خدمات شما باشد. یک بیننده جدید وارد که ممکن میباشد از طریق جستجو در اینترنت وارد وبسایت شما شده باشد می بایست از روی عنوان صفحه بداند که وب سایت که در آن وارد شده دربرگیرنده چه نصیب هایی میباشد.

محتوا مناسب: بسیاری از تارنما ها بیشتر از عنصرها گرافیکی سود میبرند و از داشتن محتوا مناسب با هر کاغذ سختی می برند. رایا پارس در برگه ابتدایی سایت می بایست مهم‌ترین سخن ها بطور خلاصه گقته خواهد شد. در کاغذ نخستین بایستی تکلیف مخاطب را از بابت نوع کار ها، تولیدات و خدمات روشن کرد.

حق تقدم بندی اطلاعات ارائه شده به مخاطب: در بین خدمات و یا تولیدات خود مهم‌ترین ها را تعیین کرده و آن‌ها را در شیت نخستین خود با جذابیت بالا به نمایش بگذارید.

استعمال بهینه از پیوندها: لینک و پیوند های شما می بایست حاوی لغت ها کلیدی مهم باشند تا مخاطب به راحتی آن‌ها‌را پیدا کرده و به صفحات مورد نظر خود دست یابد. مهمترین پیوندها از نظر خودتان را در معرض روئت کرد مخاطبان بگذارید.

مرور ریلکس در وبسایت: مخاطب باید بتواند در وب سایت شما براحتی به سایر صفحات وب سایت دسترسی داشته باشد. حتماً نقشه وب سایت برای تارنما خود تهیه و تنظیم نمایید. اینکار سبب ساز میگردد کاربر بداند که به کجاها بایستی برود.