سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی سیستم رئیس محتوای اختصاصی

 

سیستم مدیر محتوا منحصر به فرد به تکنولوژی گفته می‌گردد طراحی سایت در مشهد  که با به کارگیری از آن وب‌وبسایت‌ها را از پایه طراحی سایت  و استارت با استعمال از گویش‌های نرم‌افزار نویسی مانند  رایا پارس (جاوااسکریپ، PHP ، aSP.NETt و گویش های علامت گذاری مانند HTML و CSS) طراحی

پیاده سازی

طراحی

 و راه اندازی می‌کنند.

 

زمانی که از سیستم‌های محتوای مخصوص در یک وب‌سایت به کار گیری می گردد، کلیه اجزای آن مانند گرافیک، کدها و قالب‌ها مختص به فرد یا شرکت متقاضی خواهد بود و ahrefsدر واقع این امکانات تمامی برای یک مشتری خاص طراحی میگردد. سیستم‌های رئیس محتوای مخصوص دارای چندین مزایا و معایب نیز میباشند که ما در پی به آنها میپردازیم.

 

مزایای CMS منحصر

قابلیت و امکان بسط دارااست: هنگامی که شما از CMS اختصاصی برای طراحی وب‌سایتتان به کار گیری می‌کنید، هر زمانی که نیاز داشته باشید می توانید امکانات جدیدی را بر روی وبسایت ساخت‌و‌ساز کرده و هیچ محدودیتی دراین باره برای شما وجود ندارد.

امنیت بالایی دارااست: با دقت به اینکه کدهایی که در سیستم‌های منحصر به فرد از پیش تعیین شده نیست و فقط نرم افزار نویس و بسط دهنده وب‌سایت از آن آگاه میباشد، بنابرین این گونه وب‌سایت ها از امنیت بالاتری منتفع می‌باشند. صراحت دارد که امکان نفوذه به اینگونه وب‌تارنما ها زیر میباشد البته میزان امنیت و نفوذ پذیری آن بستگی به تخصص و قدرت مجموعه برنامه نویسان داراست.

سرعت CMS مخصوص بالا می باشد: وب‌سایت‌هایی که با سیستم‌های منحصر طراحی و فعال سازی می شوند، دارای کدهای باصرفه میباشند و در صفحه های دیتابیس آن ها کدها و کوئری‌های اضافه وجود ندارد که سبب می شود از سرعت بالایی بهره مند باشند.

معایب CMS منحصربه‌فرد

برای حمایت نیاز به تخصص دارند: به دلیل اینکه CMS مخصوص دارای یک پنل مدیر مختص به خود میباشند، برای اینکه بتوان از این گونه وب‌تارنما ها به نه امان کرد می بایست اصلاعات کافی را در مسئله نرم افزار نویسی و کد نویسی داشت و یک فرد بی آلایش کار کشته به انجام این کار نخواهد بود.

هزیه بالا: در سیستم‌های مدیر محتوای اختصاصی برنامه نویسان برای طراحی و راهاندازی یک وب‌سایت باید ساعات و روز ها درگیر کد زدن شوند که این خود هزینه زیادی را برای مشتری به یار و همدم دارد.

زمان بر بودن سیستم منحصر به فرد: هنگامی که قرار می‌باشد یک وبسایت با به کار گیری از CMS منحصر طراحی خواهد شد نیاز به‌این دارااست که از شروع تا انتهای آن کدنویسی شود و این فرمان موجب وقت گیر شدن آن گردد.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس

به جرات قادر است خاطرنشان کرد که در حال حاضر سیستم رئیس محتوای وردپرس محبوبترین و کاربردی ترین CMS در بین طراحان وب و کاربران اینترنتی میباشد. WordPress یک سیستم مدیر محتوای کاربردی و مجانی می‌باشد که با تمرکز به ویژگی‌ها و قابلیت هایی که دارد، قابلیت راه اندازی اکثری از وب‌سایت ها را آماده می‌کند.

 

کدهایی که در ودرپرس وجود دارد از پیش مندرج می‌باشند و این قابلیت و امکان سبب می شود تا تمامی افراد این امکان را داشته باشند تا با یک فراگیری معمولی بتوانند با وردپرس به راحتی کار کنند.

 

سیستم رئیس محتوای وردپرس به صورت اوپن سورس می‌باشد و شما میتوانید با استعمال از افزونه‌ها و قالب‌های آماده‌ای که برای این cms وجود دارد امکانات زیادی را بر روی وب‌سایتتان تشکیل داد نمائید. اعتنا داشته باشید که بیش تر از 43 درصد از کل وب‌وبسایت ها دانا با استعمال از وردپرس راه‌اندازی شده‌اند و این علامت دهند عملکرد چیره این cms فی مابین طراحان و کاربران اینترنتی می باشد. سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیز مانند سیستم رئیس محتوای منحصر به فرد دارای نقاط قوت و نقاط ضعفی است که ما در ادامه به برسی آن‌ها می پردازیم

 

مزایای سیستم رئیس محتوای وردپرس

بدون‌پول بودن آن: از مزایای مهمی که این cms دارااست، مجانی بودن آن هست و شما می‌توانید با وارد شدن به وب‌تارنما wordpress.org اقدام به دانلود و نصب آن نمائید.

قالب و افزونه زیاد: در وردپرس قالب ها و افزونه‌های زیادی وجود داراست که می‌قدرت در هر وب‌وبسایت از آنان به کارگیری کنید و امکانات و ویژگی‌های وب‌سایت خودتان را بالا ببرید.

کاربری شل و ول: با دقت به اینکه پنل کاربری وردپرس یکسان است، قابلیت کارکردن با آن برای کلیه افراد آماده هست و با یکسری آموزس معمولی می‌توانید به راحتی با ابزارهایی که در پیشخوان وردپرس وجود دارد عمل کرد و وب‌سایت خودتان را به نه رئیس کنید.

نصب شل: فعال سازی وردپرس نیاز به زمان کم داراست و در زمان زمان کوتاهی می‌قدرت یک وب‌وبسایت را با آن فعال‌ساز‌ی کرد.