سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی وب سایت تک ورقه ای چیست؟

همان طور که از اسمش هم معلوم میباشد یعنی سایتی که به صورت تک کاغذ ای طراحی میشود. در هر عصر ای، نوع ساخت سایت با تمرکز  به سابقه کاربران و نیاز آن‌ها متفاوت میباشد. قبلاً کسی علاقه زیادی به طراحی وب تک ورقه ای نداشت؛ البته امروزه طراحی وب سایت های تک صفحه ای بسیار مرسوم شد‌ه‌است. قطعاً در زمان وب گردی، سایت های تک ورقه ای زیادی را می بینید طراحی سایت در مشهد  که هر کدام دارای طراحی خاص و منحصربه‌فرد به فردی میباشند. تارنما هایی که مطالب آن ها معدود هست، می توانند با ساخت وب سایت صفحه ای قشنگ، مخاطبان بیشتری را به سمت ورقه خود جذب کنند. در این نوشته‌ی علمی قصد داریم شما را با طراحی وب سایت تک برگه ای و مزایا آن نسبت به سایت چند ورقه ای بیشتر آشنا کنیم. برای داشتن یک وب سایت تک برگه ای هم می توانید به شرکتهای ساخت وب سایت رجوع کنید و هم از قالب های فراهم سایت ژاکت به کار گیری فرمائید.

مقصود از طراحی وب تک شیت ای چیست؟

امروزه تارنما ها به صورت تک شیت ای یا یک سری برگه ای طراحی میشوند. به دلیل طراحی معمولی و وا رفته، ساخت سایت تک کاغذ ای محبوبیت بیشتری بین کاربران داراست.طراحی سایت  در تارنما تک ورقه ای، مجموع مطالب در یک صفحه به نمایش گذارده می‌شود و برای دسترسی به بقیه مناطق، بایستی روی نوار کنار یا بالای شیت کلیک کرد. وب سایت های تک برگه ای بیشتر برای معرفی افراد طراحی میشود و برای فروشگاه هایی که محصولات متنوعی دارا هستند؛ مناسب نیست.  برای فروشگاه اینترنتی با تعداد جنس بالا باید از قالب فروشگاهی استفاده نمائید که ژاکت تنوع زیادی از قالب های آماده فروشگاهی ارائه می کند. تارنما های تک شیت ای معمولاً برای مخاطبان جالب تر هستند؛رایا پارس  زیرا می توانند در مدت  فرصت کوتاهی مقاله موردنظر خود را پیدا کنند. طراحی وب سایت تک صفحه ای بسیار ساده می باشد و تأثیرگذاری بیشتری دارااست.

چطور یک وبسایت تک صفحه ای زیبا بسازیم

مزیت های سایت تک صفحه ای

سایت تک کاغذ ای برای کسانی که تجارب زیادی در وب گردی ندارند؛ بسیار وارفته و قابل شعور میباشد. این افراد مایحتاج نیست ahrefs  وقت زیادی را صرف یافت کردن نوشته‌ی علمی مورد نظر خود کنند.

در سایت های تک ورقه ای خبری از درهمی و سر وصدا مطالب نیست و کاربران می‌توانند خیلی شل و سریع به بخش های دیگر دسترسی پیدا کنند.

یکی‌از مزیت های تارنما تک صفحه ای این میباشد که به راحتی در موبایل گوشی با صفحه ها کوچک باز میشود. به خاطر سادگی شیت، به کار گیری از آن برای کاربران دستگاه های مختلف بسیار شل میباشد.

مخاطبان دوست دارا هستند خیلی سریع نوشته‌ی‌علمی موردنظر خود را پیدا کنند. وب سایت های تک ورقه به کاربران کمک می کند که در دوران مجال کوتاهی به مطالب دسترسی پیدا کنند.

تفاوت سایت تک ورقه ای و یک‌سری کاغذ ای

سایت های تعدادی صفحه ای دارای مطالب و محتویات بیشتری نسبت به سایت تک کاغذ ای می‌باشند. در حالتی که قصد معرفی تولید ها خود را دارید؛ مطمئنا طراحی وب تک برگه ای مناسب شما نیست. وب سایت های تعدادی شیت از بخش ها و تیم بندی بیشتری تشکیل می شوند. سایت های یک‌سری شیت ای نیز اطلاعاتی مختلفی را به نمایش می گذارند اما همین اطلاعات در وب سایت تک ورقه ای در قسمت های مختلف قرار می‌گیرد.

چه گونه یک وب سایت تک کاغذ ای قشنگ بسازیم؟

در صورتیکه قصد دارید برای استحصال وکار خود، یک سایت تک ورقه ای بسازید البته هنوز اطلاعاتی راجع به روش طراحی وب سایت تک ورقه ای ندارید؛ سفارش می‌کنیم تا نقطه نهایی این نوشته‌علمی با ما همپا باشید. درین نصیب میخواهیم شما را با راهکارهای اساسی با طراحی وب تک کاغذ ای آشنا کنیم.

قبل از اینکه شروع به طراحی سایت تک برگه ای نمائید؛ می بایست ببینید تارنما تک ورقه ای برای تجارت شما مناسب می‌باشد یا خیر. یکی‌از ویژگی های بهتر سایت تک ورقه ای که سبب ساز جذابیت آن در بین مخاطبان شده، طراحی جالب هست. هم چنین قراردادن زیرکانه عکس و متن‌ها تأثیر بخش اعظمی در جذب مخاطب دارااست. برای اینکه پروسه خواندن مطالب برای کاربرد کسل کننده نباشد؛ سفارش میکنیم به جای اسکرول های زمانبر، آن‌ها‌را به صورت داستان های کوتاه در بخش های متفاوت وبسایت قرار دهید.

کوشش فرمایید از افکت های جذاب و خوشگل برای اطلاعات کاغذ خود استفاده کرده تا مخاطب را ترغیب به تلاوت کل محتویات تارنما فرمایید. اما نباید درین کار زیاده روی نمایید؛ زیرا ممکن است کاربر در شیت شما گم شود و نتواند نوشته‌ی‌علمی موردنظر خود را پیدا کند. نصیب بندی وبسایت تک صفحه ای بسیار مهم می باشد. توجه داشته باشید برای پند مخاطب، بخش های درباره ما، شیوه های ارتباطی و آدرس و هر چیز دیگری را که در حیث گرفته اید؛ می بایست از لینک دهی به کارگیری فرمایید تا استفاده کننده به نصیب مورد نظر هدایت خواهد شد.  طراحی سایت تک شیت ای زمان کمتری را از شما می گیرد و به دلیل محتوی کمتر، نیاز به بازرسی کمتری داراست.

اما قبل از اینکه شروع به ساخت وب سایت خود کنید؛ همین سال را از خودتان بپرسید آیا وبسایت تک برگه ای برای من مناسب میباشد یا باید دنبال مورد های دیگر باشم؟ تارنما های تک برگه ای مطمئناً برای معرفی یا فروش محصول ها متفاوت مناسب نیستند و بیشتر برای وب سایت های عکاسی، وبسایت های خدمات عروسی و وب سایت های همایش ها گزینه به کار گیری قرار می‌گیرند.

بعد از اینکه کاملاً مطمئن شدید، وب سایت تک ورقه ای برای شما مناسب می‌باشد؛ درحال حاضر وقت آن رسیده که ساخت سایت تک ورقه ای خود را شروع فرمایید. وبسایت تک برگه ای به شما یاری می کند که پژوهش دقیقتر بر محتوا و وبسایت خود داشته باشید و بتوانید عالی آن را در اختیار گرفتن فرمایید. سفارش می کنیم کاربر را با یک پیغام غافلگیر نمایید و او را دعوت به خواندن مطالب فرمائید. استفاده از پیام های جذاب، مطمئناً کاربران را بیشتر ذیل تأثیر قرار میدهد. خوب است سایت خود را به هم ریخته نکنید و مورد ها اضافی را به طبعً حذف فرمایید. برای شروع کار بهتر می‌باشد تارنما شما شامل بخش اطلاعات تماس، معرفی خدمات و تولیدات، نظر مشتریان، بخش سؤالات و گالری عکس باشد. هرچقدر وب سایت منظم تر باشد؛ برای استفاده کننده جذاب تر میباشد و خوب میتواند خدمات شما‌را بشناسد.