سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افیلیت مارکتینگ چیست؟

 

افیلیت مارکتینگ فرایندی می‌باشد که از طریق آن یک شرکت افیلیت محصولات شخص یا شرکتی را بازاریابی می کند و حق کمیسیونی از فروش آن دریافت می کند.

شرکت های افیلیت به سادگی کالایی را که از آن راضی می‌باشند، تبلیغ می کنند و از فروش آن فرآورده، حق کمیسیون دریافت می کنند. فروش از طریق لینک های افیلیت از یک وب سایت طراحی سایت در مشهد  به وب سایتی دیگر به صورت زنجیروار ادامه داراست.

در حقیقت:

81? از برندها و 84? از ساخت و ساز کنندگان از توان افیلیت مارکتینگ به کارگیری می کنند، این آمار هر ساله در دانا در فعلا رشد است.

هر ساله هزینه های افیلیت مارکتینگ، 10.1 درصد در فقیه افزایش می‌یابد، این رقم در سال 2020 به 6.8 میلیارد دلار رسیده هست.

در سال 2018، هزینه افیلیت مارکتینگ، 62 درصد هزینه نرم افزار های بازاریابی سنتی بوده، در حالی که به طور همزمان سه برابر موثرتر از روش های بازاریابی سنتی هست. در حقیقت، 16? از آحاد سفارشاتی  طراحی سایت که بصورت آنلاین انجام می شود، از تأثیرات افیلیت مارکینگ می‌باشد.

مشکلات رایج در افیلیت مارکتینگ

بی شک افیلیت مارکتینگ، نقطه شروع اکثری از کارآفرینان آنلاین می باشد.

 

زمانی که شما فعالیت افیلیت مارکتینگ را آغاز میکنید، ناشناخته های زیادی در برابرتان وجود دارااست. این بازاری است که شما‌را موظف می کند تا از جدیدترین روندها برای پیشبرد کارتان با خبر باشید. همچنین شما رایا پارس را موظف می کند که وقت و همت بیشتری را صرف فرمائید تا همه چیز به نفع شما حرکت کند.

متأسفانه این بدان مضمون‌ می‌باشد که فضای زیادی برای خطا کردن وجود دارااست. غلط سبب ساز می شود خود‌با‌وری شما کم خواهد شد و از این رو نمی توانید اتکا خریداران را به خود جلب فرمایید.

بازاریاب های افیلیت مانند تمامی افراد مرتکب اشتباه هایی می گردند ولی تعدادی چیز مشترک وجود دارااست که آنان می توانند یاد بگیرند و عوض اینکه بارها و بارها آن اشتباهات را تکرار کنند، آن ها را اصلاح و از آن ها دوری کنند. ahrefs پیامدهای بازاریابی معرف، خصوصا برای افراد مبتدی می تواند بسیار زیاد باشد.

توسعه یک کسب و کار افیلیت مارکتینگ نیازمند حوصله و استقامت قابل توجهی هست.

تجارت افیلیت مارکتینگ میتواند بسیار رقابتی باشد، اما در حالتی که درست انجام شود، می تواند منبع نه برای درآمد نیز باشد.

مرسوم ترین اشتباهات در افیلیت مارکتینگ کدام ها هستند؟ بیایید به آنان نگاهی بیندازیم و راهکار هایی برای آن ها بیابیم.

انتخاب فرآورده اشتباه برای تبلیغ

همه تولیدها با هم برابر نیستند، میلیون ها فرآورده از انواع مختلفی وجود دارد که میتوانید با پویش های بازاریابی معرف یا همان افیلیت مارکتینگ، آن ها را تبلیغ کنید و چون تعیین تولیدات، موفقیت شمارا در این کسب و کار معلوم می کند، باید این تولیدات را عاقلانه گزینش نمایید.

وقتی یک محصول و ویترین (ویترین فروش محصولات) افیلیت برای شما مناسب هست، این به شما انرژی میبخشد و به شما الهام می دهد تا فعالیت های بازاریابی بیشتری را در حوالی آن انجام دهید. شما حتی ممکن هست به این عمل (افیلیت مارکتینگ) بسیار علاقه مند شوید و در نقطه نهایی در این عمل یک شخص معتبر قلمداد شوید.

درامد دلاری آسوده و سریع از طریق افیلیت با فروش بعدازظهر های آموزشی

یک کدام از مشکلات بازاریابی معرف که می بایست از آن جلوگیری نمائید، انتخاب یک کالا یا ویترین پر رنگ است تنها چرا‌که می پندارید در فروش آن فرآورده، پول خوبی وجود دارد. اگر این کالا به تنهایی در شما اشتیاقی ساخت‌و‌ساز  نمی کند پس ارزش تعیین کردن را ندارد.

چه یقین نمائید چه نه، به احتمال زیاد شما در تبلیغ یک فرآورده که هیجان زده تان نمی کند، راست گو نخواهید بود. براین اساس خودتان را برده پول نکنید و مطمئن شوید کاری را که انجام می دهید، دوست دارید و به آن اهمیت می دهید. فقط در‌این حالت همه چیز از آنچه که انتظار داشتید، بی دغدغه تر خواهد بود.

گزینش یک ویترین دیدنی و ویترینی که به آن عشق دارید هم برای شما و هم برای مشتریانتان سودمند است زیرا شمارا به‌این عمل عشق و علاقه مند خواهد کرد و کلاً شما خرسند خواهید بود از اینکه زمان بیشتری را برای کار خود صرف نمایید. آکادمی دلاری آل عباس با آموزش بدون‌پول اینکه چه‌طور می توان محصول خود را انتخاب فرمائید شما‌را دررسیدن به این غرض پند می کند.

محصولات زیاد برای تبلیغ

یکی از اشتباهات رایج در افیلیت مارکتینگ استعمال از تولیدات زیاد هست. کل نکته بازاریابی شرکت های اینترنتی این است که درآمد حصول نمائید البته هیچکس فروشنده ایی را که تولید ها بسیار زیادی را تبلیغ می کند، نمی پسندد زیرا تمامی پست ها در وب سایت او مربوط به فروش تولید ها می‌باشد.

هنگام انتخاب تولیدها افیلیت برای مجموعه خود، ممکن هست وسوسه شوید که تعداد زیادی از آن ها را تعیین نمائید. جاه طلبی و عشق مندی بیش از حد، طرز پیش فرض بیشتر افراد مبتدی و تازه کار می باشد.

اما آن‌گاه حواستان پرت می‌گردد و در فایده کمتر مشتاق خواهید بود زیرا مشغله های خیالی زیادی پیدا میکنید و حتی نمی توانید بفهمید که با دستان خود چه کاری را بایستی ایفا دهید.

به این ترتیب فروش تعداد زیادی از محصولات به یکباره، دومین اشتباه متداول افیلیت مارکتینگ می‌باشد. این کار وقت شمارا تلف می کند و قیمت آن را هم کاهش می‌دهد و نتیجه این می‌شود که فروش کمتری خواهید داشت.

افراد تیزهوش روی کیفیت سرمایه گذاری می کنند، نه کمیت، بنابراین از تعداد نادر شروع فرمایید.

تعداد انگشت شماری از تولید ها بسیار خوب را انتخاب نمائید و مطمئن شوید که تمام شوق واشتیاق و ذوق وسلیقه خود را روی آن ها متمرکز کرده اید.

مجال بیشتری را به یک جنس واحد اختصاص دهید و به یاد داشته باشید شما همیشه می توانید محصولات خود را براساس تولید ها دیگر توسعه و گسترش دهید و با گذشت زمان بیزینس خود را ارتقا دهید.

تولید یک سایت با طراحی ضعیف

یک وبسایت کیفیت عالی پایین همیشه یک ایده ی بد و یک کدام از مشکلات رایج در افیلیت مارکتینگ می‌باشد.

استانداردهای تحت با گاز به یک حجم فروش ذیل تبدیل می‌شوند به این ترتیب این مورد را در تقدم خود قرار دهید و همت نمایید به صورت حرفه ای این کار را جاری ساختن دهید.

اما هیچ کس به شما نمی گوید هنگامی شما یک طراح وب پیش کسوت نیستید، یک سایت به طور کاملً فن ایی بسازید. اما این کار مایحتاج نیست.

سیستم های رئیس محتوای زیادی مانند wordpress.org وجود دارا هستند که به شما این امکان را می‌دهند که وب سایت خود را به صورت بدون‌پول ایجاد نمایید.