سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جواب سریع و لحظه ای به مخاطب :

 

به جهت اجرای سریع کدهای جاوا اسکریپت که در مرورگر مخاطب جاری ساختن می‌شوند، مخاطب دیگر بدون چاره نخواهد بود  طراحی سایت در مشهد تا نقطه پایان فرصت ارسال داده ها به سرور و پردازش و آنگاه بارگذاری شیت جهت دربافت سود خویش شکیبایی نماید.

بالا رفتن توان تعامل با استفاده کننده :

بوسیله جاوا اسکریپت میتوانید کدهایی پیاده سازی نموده تا با‌گاز به اعمال اعمالی مثل کلیک استفاده کننده، عبور موشواره از روی یک ناحیه و یا این که زدن دکمه های صفحه کلید، برخورد علامت دهید.

رابط کاربری قدرتمند خیس :

بوسیله جاوا اسکریپت می‌توانید اجزایی مثل منو های بازشو، اسلایدشوها و... را پیاده سازی نموده و به وب سایت خویش، رابط کاربری توانمند تری بدهید.

محدودیت در عمل با جاوا اسکریپت

شما نمی توانید از جاوا اسکریپت، تحت عنوان یک لهجه بدون نقص که همه نیازهای نرم‌افزار نویسی تان را برآورده می نماید، به کارگیری نمایید. این گویش،طراحی سایت فاقد تجهیزات اصلی ذیل میباشد.

لهجه کلاینت ساید جاوا اسکریپت، قابلیت و امکان قرائت و تایپ کردن بر روی فولدر ها را به جهت مسایل امنیتی نمی دهد.

جاوا اسکریپت نمی تواند برای ایجاد کرد قابل انعطاف افزارهای جامع و توسعه یافته کانال، به جهت عدم امان مطلوب، به فعالیت رود.

جاوا اسکریپت فاقد قابلیت و امکان اجرای یکسری فرایند یا این که شغل به طور هم‌زمان میباشد.

ابزارهای عمل با جاوا اسکریپت

یکی خاصیت اساسی و پرطرفدار جاوا اسکریپت، این میباشد که کدنویسی برای آن، به اپ و یا این که ویرایشگر خاصی نیاز نداشته و حتی میتوانید از NotePad ویندوز برای این مراد به کارگیری فرمایید.

همینطور از آنجایی که‌این لهجه، یک گویش مفسر بوده (که در نصیب قبلی آن را توضیح دادیم) و دستورها آن به وسیله مرورگر اعمال میگردند، بدین ترتیب به اپلیکیشن های کامپایل کننده نیز نیازی نخواهید داشت.

البته به هر حالا، درین قسمت تعدادی اپ مطرح، که دارنده قابلیت و امکان های مختلفی برای دستکاری کدهای جاوا اسکریپت بوده و قادر است با گاز و اعتنا فعالیت شما امداد متعددی نماید را در لیست پایین معرفی میکنیم.

Microsoft FrontPage :

این برنامه به وسیله کمپانی مایکروسافت پیاده سازی گردیده و دارنده تجهیزات متعددی برای تایپ کردن و بازنویسی کدهای جاوا اسکریپت می باش.

 

Macromedia DreamWeaver MX :

یکی‌از ابزارهای دوست داستنی گسترش صفحه های HTML و کدهای جاوا اسکریپت است که امکان های متعددی مثل قابلیت فعالیت با پلاگین های جاوا اسکریپت، برقراری رابطه با منابع داده ای و پناه از تکنولوژی های جدیدتر مثل XML و HTML5 را دارد.

Macromedia HomeSite 5 :

این برنامه یک گوشه و کنار معمولی و استفاده کننده پسند را برای شغل با صفحه های HTML و کد های جاوا اسکریپت در اختیارتان قرار می‌دهد.