سفارش تبلیغ
صبا ویژن

browser (مرورگر) چیست؟

 

browser 

(مرورگر) چه میباشد؟ 

 

کاربران وب با استعمال از نرم افزارهای که به آنها \"مرورگرهای وب \" گفته میشود وارد وب میگردند و از منابع جان دار بر روی وب به کار گیری می‌نمایند . مرورگر ها به وسیله شرکت های زیادی پیاده سازی شده اند و انواع و اقسام متفاوتی دارا‌هستند و دارای نسخه های متعددی هستند . هرکدام از مرورگرهای اینترنت دارای مزایا و محدودیت های خاص به خویش بوده و کاربران وب می‌توانند متناسب با نیاز خود از آن ها استعمال کنند . 

طراحی وب سایت در مشهد

 

پباده سازی تارنما در تهران کلیک 

نمایید 

چیزی که در سالیان پیشین طراحی سایت را زیاد خلل کرده بود، ساخت سایت سایتی بود که در همگی مرورگرها یا این که در بخش اعظم آن‌ها، به صحت فعالیت نماید . معمولا طراحان وب تارنما ها، دوره متعددی را صرف سازگاری کدهایشان با اشکال مختلفی از مرورگرها می کردند و این گزینه یک کدام از معضلاتی بود که ناسازگاری در مرورگرها و نسخه های آنان به وجود میاورد . اما امروزه اکثر مرورگر ها از یک استاندارد پیروی می‌کنند و طراحان وبسایت مشکلات کمتری در‌این قضیه دارا هستند . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در طراحی سایت در مشهد

پایین لیستی از مرورگرهای مختلف به یار نام شرکت سازنده آن ها آورده شده‌است: تگ های HTML معنی ها خاصی دارا‌هستند و برای نشانه گذاری محتویات صفحه های به کار می فرآیند و سبب ساز میگردند که مرورگر بتواند تشخیص دهد هر قسمت چه نوع عنصری میباشد . برای مثالً برچسب‌هایی برای تغییر فیس ظاهری متن، نظیر درشت و ضخیم کردن یک کلمه و واژه یا این که برقراری پیوند (Link) به صفحه ها دیگر در اچ‌تی‌ام‌ال تمجید گردیده‌اند . 

 

 

 

html (اچ‌تی‌ام‌ال) چه می‌باشد؟ کلیک 

فرمائید 

 

هر 

تگ HTML ، یک قسمت ابتدایی و یک قسمت انتهایی داراست که نیز نام بوده و به چهره استاندارد طبق رخ کلی ذیل به فعالیت می روند : < 

تگ انتها / > محتویات < تگ مقدمه > 

تگ ابتدایی معین کننده در آغاز تگ و تگ آخری ، معلوم کننده انتهای تگ است . هر تگ HTML ، می بایست بدون شک در‌پی به وسیله تگ آخرین بسته شود .