سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا فهم و شعور تمامی مفاهیم طراحی وب لازمه؟

برای این که بدونین شایسته ترین گویش نرم‌افزار نویسی برای ساخت وب سایت چیه ، مورد نیاز وجود ندارد دقیقاً مضمون‌ کلیه مفاهیم رو بدونین. نیازی وجود ندارد که بدونین چطوری رمزنگاری کنین تا بدونین تارنما شما یکی‌از مولفه‌های اساسی استراتژی‌های بازاریابی و تجاری شما می باشد. با شعور یکسری نکته ممکنه حس کنین که شما و طراحتون می‌تونین یه اظهار‌کرد و گوی دارای انسجام داشته باشین. می‌تونین نیازهای خودتون رو با وضوح بیشتری ذکر کنین. ممکنه باور داشته باشین که به راحتی می‌تونین به یه طراح بگین که چی می‌خواید.

بعضی وقتها اینطوریه البته گاهی هم کلیه چیز به همین راحتی پیش نمیره. اینجاست که استحضار از برخی از مفاهیم می‌تونه به درک خوب یاری کنه. در‌این زمینه زبان مطلوب برای ساخت سایت مهمه. فناوری همیشه در حال توسعه یافته و همونطور که تغییر و تحول می‌کنه به شما یاری می‌کنه تا بدونین چرا لازمه بسط دهندگان سایت شما رو به روز نگه دارن. مشاغل و بسط دهندگان اینترنت مدام در در حال حاضر بازنگری در پیاده سازی خویش هستن و تغییراتی تولید می‌کنن تا از آپ تو دیت رسانی‌های گوگل، طرح‌های پرطرفدار و مورد ها دیگه با خبر بشن.

لهجه هایی که بیشتر آیتم به کارگیری قرار می‌گیرن

گویش‌های نرم افزار نویسی متنوعی وجود داره که توسعه دهندگان از دربین اونها تعیین می‌کنن. بیشتر توسعه دهنده ها از گویش‌هایی که باهاشون شل‌ترن استعمال می‌کنن. الویت های توسعه دهنده ها با سپری شد فرصت و بر طبق تجربیات به کارگیری از گویش‌های متعدد صورت می‌گیره. شاید با این توضیحهایی که گفتیم زمینه برای جستن شایسته ترین گویش نرم افزار نویسی برای طراحی سایت براتون کمی پیچیده شد. در پی با ما باشین تا لهجه مطلوب برای ساخت وب سایت رو به شما معرفی کنیم.

در‌این بخش رایج‌ترین گویش‌ها رو معرفی میکنیم و روش به کارگیری از اونها رو:

HTML

HTML طرح و ساختار سایت شما رو تشکیل میده. این لهجه پویا است و به شما این امکان رو میده تا با به کارگیری از کد کمتر، اینترنت سایتی قشنگ تشکیل داد کنین. HTML برای ساخت و ساز یه نقطه استارت برای وبسایت به کارگیری می‎شه و همون چیزیه که بیشتر صفحه های اثبات شما از اون استارت می‌شن. یه طرز عالی برای فهم این لهجه، در نظر گرفتن اون تحت عنوان اسکلتیه که وبسایت شما رو در کنار هم نگه داشته. HTML شاید شایسته ترین زبان اپ نویسی برای طراحی سایت شما نباشه ولی بسیار رایجه و لهجه مطلوب برای ساخت سایت محسوب می‌شه.

CSS

CSS زبانیه که گسترش دهندگان می‌تونن از اون برای مدل سازی وب سایت به کارگیری کنن. لهجه مدل شیوه ارائه تارنما و نحوه طرح اون رو تمجید می‌کنه. CSS دست در دست HTML برای اضافه کردن رنگ، دورنما، طرح بندی، اندازه خودکار و موردها دیگه استفاده می‌شه. این گویش یه فناوری اصلیه که گسترش دهندگان اینترنت از اون برای پیاده سازی و طراحی وب به کارگیری می‌کنن. همونطور که گفتیم شایسته ترین لهجه برنامه نویسی برای ساخت وب سایت می‌تونه مطابق ذوق طراح تعیین بشه.

JAVA

جاوا دوست داستنی‌ترین گویش برنامه نویسی اینترنت میباشد. برای گسترش محتوای وب سایت، بازی‌ها، نرم افزار‌ها و قابل انعطاف‌افزارها به کارگیری می‌شه. جاوا در ساخت اکثر نرم‌افزار‌های اندروید استعمال می‌شه. مطالعات نشون داده که بیشتر از 15 میلیارد دستگاه به نوعی از جاوا به کار گیری می‌کنن. لهجه جاوا به کار گیری وا رفته داره و می‌تونه در چندین سیستم ادله اپلیکیشن اعمال بشه. در فایده جاوا شاید شایسته ترین لهجه اپلیکیشن نویسی برای طراحی وب سایت نباشه ولی مطلقاً دوستداشتنی‌ترین لهجه نرم افزار نویسیه و زبان مطلوب برای طراحی وب سایت محسوب می‌شه.

JAVASCRIPT

جاوا اسکریپت در اکثری از جنبه‌های پیشرفت اینترنت استعمال می‌شه. پیشرفت دهندگان اینترنت از این زبان برای اضافه کردن موادتشکیل دهنده تعاملی به وب سایت‌های خودشون به کارگیری می‌کنن. شرکت کردن استفاده کننده برای کسب و کار شما مهمه و بسط دهنده اینترنت شما باید از عنصرها جاوا اسکریپت در پیاده سازی شما به کارگیری کنه. منفعت میگیریم که جاوا اسکریپت شایسته ترین زبان برنامه نویسی برای ساخت سایت شما وجود ندارد اما بسیار کاربردیه.

PYTHON

پایتون یکی از آسون‌ترین لهجه‌ها برای به کارگیری است و عمل باهاش راحته. پایتون می‌تونه چارچوبی رو برای اصولاً هرگونه تارنما ما یحتاج تولید کنه. این زبان از طریق معمولی و سر راست استعمال می‌کنه و کار با گسترش دهندگان اینترنت رو برای یوزرها خویش آسون می‌کنه. بعضا از وب سایت‌های آشنا از این گویش استعمال می‌کنن مانند: پینترست و اینستاگرام. جستجوی ما برای یافتن شایسته ترین گویش اپلیکیشن نویسی برای ساخت سایت ادامه داره. لهجه مطلوب برای طراحی وب چه زبانیه؟

SQL

SQL یه لهجه جستجوی مقر داده است که هنگامی تارنما شما مقدار متعددی داده رو به حساب آوردن می‌کنه، استفاده می‌شه. به کارگیری ز SQL به شما قابلیت می‌ده داده‌های مقر‌های مختلف طراحی سایت در مشهد  رو توده کرده و از اونها برای تنظیم سایت خویش با مخاطبان غرض خویش به کار گیری کنین. این گویش به تنهایی استفاده نمی‌شه بنابراین نمی‌تونه شایسته ترین گویش نرم‌افزار نویسی برای طراحی سایت باشه. در عوض با سایر زبان‌ها جفت می‌شه تا از مقر داده مشتری و گسترش وبسایت، بیشترین منفعت رو ببرین.

PHP

PHP اکثر وقت ها در سایت‌های پر وسعت داده یا این که برای بسط نرم افزار به کار گیری می‌شه. این یه لهجه منبع گشوده هستش که می‌تونه به راحتی اصلاح بشه و نیازهای بیزنس یا این که وبسایت شما رو برآورده کنه. وب سایت‌های بزرگی مانند ورد پرس و شکل بوک از PHP برای مدیریت و پردازش داده‌های خویش استفاده می‌کنن. شاید اصلاً بهترینزبان نرم افزار نویسی برای طراحی وب سایت مضمون‌ نداشته باشه و با اعتنا به نیاز وب سایت شما مضمون‌ پیدا کنه. زبان مطلوب برای طراحی سایت با دقت به سلیقه طراح و همت اون زبان برای شما مضمون‌ پیدا می‌کنه.

NET

NET چارچوبیه که رهنمودهای نرم‌افزار نویسی رو ارائه می‌ده و می‌تونه برای پیشرفت طیف تبارک‌ای از برنامه‌ها از اینترنت به گوشی تا برنامه‎های بر اساس ویندوز مورد استعمال قرار بگیره. طراحی سایت چارچوب NET می‌تونه با چند زبان اپ نویسی اینترنت عمل کنه. NET مجموعه عظیمی از کتابخانه‌های کلاس از پیش تمجید گردیده (کد از پیش مندرج) رو داره که از ساختار داده‌های ساده و پیچیده هواخواهی می‌کنه. NET گویش مطلوب برای ساخت سایت محسوب می‌شه.

ANGULAR

Angular یه پلتفرم قابل انعطاف افزاری متن گشوده بر اساس Type script که به وسیله گروه Angular در گوگل و به وسیله جامعه‌ای از اشخاص و کمپانی‌ها هدایت می‌شه. Angular دستکاری کامل از همون تیمی میباشد که AngularJS رو ساخته. در واقعیت Angular بستری می باشد که تشکیل داد نرم افزار‌ها با اینترنت رو آسون می‌کنه. Angular به بسط دهندگان اذن می‌ده نرم افزار‎هایی رو که در اینترنت، تلفن همراه یا این که دسک تاب هستن رو بسازن. تا اینجا شایسته ترین لهجه نرم افزار نویسی برای ساخت وب سایت رو به شما معرفی نکردیم ولی لیستی از پرکاربردترین و شایسته ترین و دوست داستنی‌ترین زبان‌ها رو در اختیارتون گذاشتیم.