سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصطلاحات رایج در ایجاد کرد و ساخت سایت

بعضا از اشخاص عمل و فروش را در کانال‌های اجتماعی مثل اینستاگرام به داشتن یک اینترنت‌وب سایت ترجیح میدهند البته نکته‌ای که وجود دارااست این میباشد که هنگام کار در کانال‌های اجتماعی شما هیچ مالکیتی بر شیت خویش ندارید. زیرا هرلحظه ممکن میباشد سازه به دلایلی کاغذ شما بوسیله مدیران آن کانال مسدود خواهد شد و حدوداً کاری از دست شما برنمی‌آید.

یا این که خطر فیلترینگ در کشور ایران همیشه کانال‌های اجتماعی فرنگی را ارعاب کرده و در یک لحظه ممکن میباشد زحمات چندساله شما از دربین برود. اما یک اینترنت‌وبسایت اینترنتی تماماً به شما وابستگی داراست و شما صاحب و مالک آن می‌باشید. ولی شغل در کانال‌های اجتماعی ابدا بد وجود ندارد و به رویش سریع‌خیس دستیابی‌وکار شما امداد هم می‌نمایند البته آن ها می بایست در کنار اینترنت‌وب سایت شما باشند.

یک اینترنت‌وب سایت به عمل شما رسمیت می بخشد و اعتبار شمارا نزد مشتریان بالا میبرد. کافی میباشد اعتبار یکدست‌فروش که فردا ممکن میباشد طراحی سایت در مشهد  در یک محله باشد یا این که نباشد را با یک دکان که یک سری سال در یک محله فعالیت می کند مقایسه نمائید. پشت گرمی به کدام یک ریلکس‌خیس میباشد؟ استحصال‌وکاری که تنها یک شیت اینستاگرام داراست یا این که استحصال‌وکاری با اینترنت‌وبسایت و نمادهای متکی بودن معلوم که در کنارش هم در اینستاگرام عمل می‌نماید؟

همینطور اینترنت‌وبسایت خلال ساخت و ساز مارک شرکتی و تجاری، برای تولید مارک فردی و اشخاصی که می خواهند مثال امور و تخصص خویش را در معرض اکران بگذارند نیز موثر میباشد. امروزه خیلی از اساتید صنعت های متفاوت علم و تجارب خویش را از روش اینترنت‌وب سایت فردی‌شان به اشتراک می گذارند تا هم خویش را تحت عنوان یک دارای تخصص به جامعه معرفی نمایند و هم درآمدی از فروش عصر‌های آموزشی خویش حصول نمایند.

حتی در حالتی‌که خودتان قصد فعال‌سازی دستیابی‌وکار ندارید کافی میباشد پیش از رفتن به یک گفتگو استخدامی به‌مکان ارسال رزومه، صاحبکار را به اینترنت‌وبسایت طراحی سایت  خویش ارجاع دهید تا مشاهده کنید چه اعجاز‌ای در استخدام و دستمزد دریافتی شما به وجود می آورد. در صورتی هم فریلنسر می‌باشید و به‌شکل پروژه‌ای عمل میکنید خواهید روءیت کرد که یک اینترنت‌وبسایت چه تأثیری در ارتقاء توصیه‌ها و پروژه‌های شما خواهد داشت.

جذاب میباشد بدانید فعال سازی اینترنت‌تارنما به لطف سیستم‌های مدیر محتوا مثل وردپرس امروزه دیگر مشقت بار وجود ندارد و با کمترین هزینه می توانید یک اینترنت‌وب سایت آحاد‌عیار داشته باشد. ( در پی این مقاله بدین قضیه پرداخته‌ام)

از روش اینترنت‌وب سایت میتوانید سناریوهای متفاوت دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی را پیاده‌سازی فرمائید و آحاد حرکات یوزرها خویش را تحت حیث بگیرید تا به‌وسیله آن بتوانید پیشنهادت خوب و مطلوب‌تری به آنان ارائه کرده و درنهایت فایده خویش را از هر پیشنهاد ارتقا دهید.

شما بوسیله یک اینترنت‌وبسایت میتوانید داده ها بازدیدکنندگان خویش را اخذ نمائید و در آجل از روش پیامک یا این که نشانی اینترنتی، پیام‌های منحصر برایشان ارسال نمائید و آنان‌را بارها و بارها به اینترنت‌تارنما خویش بازگردانید. حتی میتوانید کل فرآیندهای مغازه از بازاریابی تا تصویب توصیه و ارسال آن را به‌شکل خود کار درآورید تا صرفا فعالیت شما بررسی کردن sms های واریز بانکی خویش در کنار بهبود فرآیندهای اتوماسیون سایتتان باشد!

 

پیش از اینکه با طریق‌های گوناگون طراحی سایت آشنا گردید ما یحتاج میباشد با بعضی مفاهیم محور‌ای که در کلیه این شیوه‌ها مشترک میباشد آشنا گردید. پس به دنبال به توضیح این مفاهیم و اصطلاحات اساس‌ای می پردازم.

اینترنت سرور (WebServer)

اینترنت سرور چیزی وجود ندارد جز کامپیوتری که به‌شکل تک تک‌وقت به وب متصل میباشد و برای به کارگیری عالی در فضای وب با صرفه‌سازی گردیده‌است. سرورها معمولاً در فضاهایی (دیتاسنتر) با تهویه مطلوب، سرعت وب بالا و برق پشتوانه در مشت اشخاصی که می خواهند در بستر وب خدماتی ارائه نمایند قرار میگیرند.

شما هم میتوانید کامپیوتر فردی خویش را تبدیل به یک سرور نمایید اما به انگیزه محدودیت‌های نام برده، هزینه بالای قابل انعطاف‌افزارها و لایسنس‌ها و نیاز به تخصص این شغل ابداً مقرون به‌صرفه و رایج وجود ندارد و معمولاً اشخاص برای فعال سازی اینترنت‌وبسایت به اجاره سرور به طور ماهیانه یا این که سالیانه میپردازند.

میزبانی اینترنت (هاستینگ) ( Web Hosting)

به عبارتی‌طور که در کامپیوتر نیاز به فضایی میباشد که فایلهای خویش را در آن ذخیره نمائید یا این که نرم افزار‌های متفاوت را انجام کنید؛ زمانی میخواهید یک وب سایت فعال سازی فرمایید نیاز به فضایی دارید که داده ها سایتتان روی آن نگه داری و پردازش خواهد شد. این دور و بر را در اصطلاح هاست (Host) گویند.

معمولاً عده ای که میخواهند سایتی فعال‌سازی نمایند از سرویس ها میزبانی اینترنت (هاستینگ) کمپانی‌های متفاوت به کارگیری می‌نمایند. این مجموعه‌ها منابع یک سرور را در بین یکسری مشترک به طور معادل تقسیم کرده تا هزینه پایانی برای هر شخص کاهش یابد. همینطور این مجموعه‌ها مجموع شغل های فنی را ایفا داده و لایسنس‌های مایحتاج را خریداری کرده‌اند تا شما گرفتاری‌ای از این بابت نداشته باشد.

با خریداری “هاست” در غایت یک پنل مدیریتی بی آلایش برای فعالیت با فایلها، دیتابیس و استعمال از نشانی اینترنتی منحصر با اسم دامنه‌تان در دست شما قرار می‌گیرد.