سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیش نیاز های نرمافزار نویسی | پیشنیاز php

توصیه وبسافت3 : پیش نیاز های نرم‌افزار نویسی | پیشنیاز php

معیارها در تعیین شایسته ترین گویش نرم‌افزار نویسی اینترنت
درسته که در   طراحی سایت در مشهد   ا ولِ مقاله لپ صحبت رو بهتون گفتم و لهجه نرم‌افزار نویسی php رو شایسته ترین گزینش برای یادگیری نرم افزار نویسی اینترنت بهتون معرفی کردم البته این سفارش مبتنی بر یک‌سری معیارها و ملاک هایی می باشد که عمومیت داره و معمولا اکثر زمان ها کسانی که قصد یادگیری نرم‌افزار نویسی دارا هستند با همین نیت مبادرت به یادگیری نرم افزار نویسی میکنند یکی‌از این معیارها مسئله های شغلی و کسب درآمد می باشد که با تعیین php برای شما آماده میشه…
موضوع های شغلی برنامه نویس ها php :
فرض فرمایید الان شما یک نرم‌افزار نویس ماهر php می‌باشید و می خواهید با تخصص خویش کارتان را آغاز فرمائید. چه مسئله های شغلی برای شما آماده میباشد؟
از جمله میتونید در یک کمپانی یا این که سازمان آیتی تحت عنوان اپ نویس استخدام گردید و ماهانه Nمیلیون تومان دستمزد اخذ فرمایید. مدام موسسه ها متعددی است که نیاز به نرم‌افزار نویس دارا هستند همین الان میتونید یه راز به وب سایت های اطلاع رسانی استخدامی اپلیکیشن نویسی بزنید تا به تعدد آنان پی ببرید. (در‌صورتی‌که گویش نرم افزار نویسی دیگری را هم تعیین میکردید همین موقعیت را داشتید)
میتونید بصورت فری لنسری و آزاد با شرکت ها متعدد تفاهم نامه های پروژه ای ببندید و یا این که خودتان از وب سایت هایی مثل پونیشا یا این که جابینجا پروژه php قبول نمایید و عمل نمائید.
و البته تفاوت و امتیاز گران قدر php نسبت به دیگر لهجه های اپلیکیشن نویسی که منجر برتری php گردیده… وردپرس


وردپرس، برگ چیره php
مطلقا نام سیستم رئیس محتوای وردپرس رو شنیدید که امروزه در مشاجره ساخت سایت حقیقتا داره جولون میده و هر روزهم داره گسترش پیدا میکنه و توسعه یافته خیس میشه بطوری که هرکس الان میخواد سایت فعال سازی کنه مسلما گزینش اولش وردپرسه. و جالبه بدونید با اینکه قدمت خیلی وقتگیر هم نداره ولی بیشتراز یک سوم وبسایت های تمام عالم با وردپرس پباده سازی شدن.
درحال حاضر وردپرسی که اینقدر فراگیر گردیده و بازاربسیار تعالی و مالامال درآمدی داره با php تشکیل‌شده و شما چنانچه بخواید توی دعوا وردپرس عمل بکنید به عنوان مثال :
بخواید قالب وردپرس پباده سازی بکنید
قالب وردپرس توسعه و گسترش یا این که بازنویسی فرمائید
پلاگین یا این که افزونه پباده سازی بکنید.
یا این که هرچیز دیگه که با کدنویسی وردپرس بخواید مشغول بشید قبلش می بایست php رو بلد باشید.
در حوزه وردپرس اونققدرر بازارخوبه و گنجایش کسب درآمد زیاده که در حالتی‌که بالفرض وردپرس رو یک لهجه نرم‌افزار نویسی میدونستیم براحتی میتونست با دیگر لهجه های نرم‌افزار نویسی رقابت کنه. البته حال این وردپرس تبارک بخشی از php گردیده.