سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین زبان های برنامه نویسی

شایسته ترین‌ لهجه‌های نرم‌افزار‌نویسی

طراحی سایت در مشهد   شایسته ترین گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی را مرور خوا هیم کرد که از آینده‌ی شغلی قابل قبولی برخوردار می‌باشند. آحاد گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی پایین از گویش‌های پرکابرد و متداول‌ اکنون حاضر جهان می باشند.

 

پایتون

پایتون فارغ از صورت در ابتدا فهرست گویش‌های پیشنهادی قرار می گیرد. این لهجه در سطح پهناور‌ای به‌تیتر یکی‌از لهجه‌های اپ‌نویسی برتر پذیرفته گردیده است و می توانید آن را در حق تقدم قرار دهید. یادگیری و بسط‌ی پایتون سهل وآسان میباشد و در سطح نرم افزار‌های اینترنت کاربرد عظیم‌ای داراست. یوتیوب، اینستاگرام، پینترست و SurveryMonkey تمامی به لهجه پایتون مندرج‌اند. پایتون از پشتیبانی کلان‌ی کتابخانه‌ای و جامعه‌ی گرانقدر بسط‌دهندگان شامل است. گویش اپلیکیشن‌نویسی پایتون نقطه‌ی استارت بسیار قابل قبولی برای جدید‌امور میباشد. اکثری از استارتاپ‌ها از پایتون به‌تیتر گویش اپلیکیشن‌نویسی مهم خویش به کارگیری می‌نمایند؛ در‌سود زمان شغلی عظیم‌ای منتظر گسترش‌دهندگان پایتون میباشد. خط کد تحت امر معمولی‌ای را در لهجه پایتون علامت میدهد:

 

print(\"Hello, world!\")

 

می‌اقتدار بیان کرد گویش پایتون بسیار بی آلایش میباشد. درصورتی که به دنبال فعالیت راجع به علم ها داده یا این که صنعت هوش تصنعی و مصنوعی می‌باشید، یادگیری پایتون الزامی میباشد. پایتون در قضیه‌های هوش تصنعی مثل یادگیری ماشین و یادگیری عمیق و دیگر مورد‌های علم ها داده‌ای در حق تقدم جای‌دارد. بااین‌اکنون، این لهجه در منطقههای دیگری مثل توسعه و گسترش‌ی اینترنت هم کاربرد دارااست. دسترسی و تنوع گونه های کتابخانه‌ها در پایتون این لهجه را به یکی‌از حق تقدم‌های اپلیکیشن‌نویس‌ها تبدیل نموده است. پایتون سوای ترمز در حالا بسط میباشد. از مزایا و معایب پایتون می‌اقتدار بدین‌ها اشاره نمود: