سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیش از ساخت وبسایت برای معرفی اپلیکیشن، حتما این نکات را بدانید

یک کدام از مهم ترین ابزارها برای معرفی و تبلیغ نرم افزار شما، داشتن یک تارنما ماهر با داده ها جامع و بدون نقص میباشد. طراحی سایت در مشهد در واقع در شرایطی که برای نرم افزار خویش بخواهید تبلیغی در وب سایت‌های گوناگون بکنید بایستی از یک لندینگ پیج یا این که کاغذ فرود به کار گیری نمایید که او‌لین واکنش و تجربه شناخت مخاطب غرض شما با نرم افزار شمارا صورت میدهد. توضیحاتی نظیر این که‌این نرم افزار چه کاری ایفا می دهد و چرا کسی بایستی به آن نیاز پیدا نماید، به طور تقریب مانند هر متاع دیگر. ولی در‌این در بین نکات و نازکی‌هایی وجود داراست که رعایت آنها به شما یاری می‌نماید بازاریابی و تبلیغ موفقی را برای نرم افزار خویش داشته باشید.
1. صرفا از اسکرین‌شات به کار گیری نکنید، اشخاص را در اکنون استعمال از نرم افزار علامت دهید.
شاید برای نرم‌افزار‌نویس‌ها متداول‌ترین و دوست داستنی‌ترین تصاویر نرم افزار یا این که کلیپ از دور و اطراف و صفحه های نرم افزار باشد. اما که‌این تصاویر به مخاطب و کاربر شما می‌فهماند که با چه چیزی روبروست. البته این گزینه مطلقا کفایت نمیکند. این عکس‌ها تنها در به عبارتی سطح شناخت مخاطب را سرگرم می‌نماید و به تصورات وی جان نمی‌بخشد. ابدا صرفا بدین تصاویر بسنده نکنید و مطلقا از عکس اشخاص در حالا استعمال از نرم افزار‌تان به کار گیری نمائید. مگرنه این که اپلیکشن شما قرار میباشد مشکلی از انسان‌ها را حل نماید؟ پس جای اینکه صرفا اسکرین نرم افزار در اختیار و از زوایای گوناگون را به فعالیت برید، فیض فعالیت کردن با آن را نیز نشانه دهید. این که به چه عده ای و در چه جایگاهی قادر است یاری دهد و چه مشکلی را از رمز خط مش آن ها برداشته و لبخند رضایت را بر لب آن‌ها نشانده میباشد.
2. از اصول مبنا لندینگ پیج‌ها غافل نشوید: به عبارتی نخست و بالای ورقه دکمه فراخوان یا این که Call to Action را قرار دهید.
به عبارتی‌طور که قبلا نیز گفتیم لندینگ پیج بایستی به طور کامل برای تبدیل کاربر به مخاطب و مشتری باصرفه گردیده باشد. این صفحه های خیر صرفا دربردارنده داده ها جامعی در رابطه جنس می‌باشند، بلکه از یوزرها می خواهند که به‌این داده ها برخورد نماد دهند. دقت نمایید که داده ها ما یحتاج، و خیر بیش تر از حد، را در بالای شیت قرار دهید. تنها نکات کلیدی را بیان کرده و آن‌ها‌را بصورت تیتروار مطرح نمائید. یک کدام از دو عکس مطلوب را قرار دهید و اما یک فراخوان یا این که Call to Action. دقت داشته باشید که شیوه فراخوانی شما و کلماتی که برای آن به کار گیری میکنید بشدت در توفیق محصولتان گزینش‌کننده میباشد. دقت نمایید که لحن صحیح و مطلوب استفاده کننده خویش را نیز در حیث داشته باشید. در‌صورتی‌که مخاطبین شما دکترها یا این که اشخاص ماهر می‌باشند لحن شما مانند حرف با یک دوست صمیمی نباید باشد.